|
||||
|
||||
als de auto ook maar op een manier gevonden zou worden.... dan is het wel via volksforum..
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
Idd we doen met ons alle ons best voor je
|
|
||||
|
||||
in het ergste geval is ie al het land uit, maar die kans lijkt me redelijk klein..
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
ik heb hem vanavond al gelijk op facebook gezet...en gevraagd of iedereen deze wil delen...
als je niks doet helpt het ook niks... toch |
|
|||
|
|||
Kreeg hem vanmorge gelijk al op facebook, deze is nog wel in nl voor laatst gezien half4 s nachts richting utrecht op de a2. Dus als je kijkt op routeplanner dan is dat precies de andere kant op als na de grens. Ding staat omgeving utrecht of Amsterdam gok ik.
|
||||
|
||||
Ook ff op internationale deel posten. en Ebay in de gaten houden voor onderdelen.
Hoop dat je hem terugvind! Word steeds meer gestolen lijkt wel...
|
|||
|
|||
Hm, ik woon tussen Utrecht en Amsterdam in. Ik hou mijn ogen dus goed open!
|
|
|||
|
|||
Deze heb ik nog pas geleden achter op een aanhanger zien staan, toen reed hij richting Ochten. Maar dat was waarschijnlijk voor hij gestolen werd.
|
||||
|
||||
Deze Golf is van een maat van me.
Hij had hem aan iemand uitgeleend. Die persoon is nu onvindbaar, de Golf ook. Vanaf morgen staat hij geregistreerd. Op zich heeft de auto weinig waarde, maar het zou wel fijn zijn om te weten waar hij gebleven is. Laatste bekende locatie: tussen Waalwijk en Bergen op Zoom Groene Golf Milestone SJ-NG-85
|
|||
|
|||
Quote:
Ik neem aan dat je maatje de lener kent? Blijft klote zo iets!. Succes ermee |
|
||||
|
||||
Deze is vanmiddag terug gevonden in Sprang Capelle.
|
|||
|
|||
Mijn golf 2 gtd is gestolen, nummerplaat 1FMN195, tornado rood, G60 staaltjes en staat ietsje lager dan origineel. Is vannacht gestolen in Geraardsbergen
wie hem ziet bel mij op: +32498651168 en verwittig de politie. alvast bedankt om uit te kijken |
|
||||
|
||||
Als hij nog in nederland is... Of belgië weet niet waar je woont, dan moet hij haast wel gevonden worden zon mk2 valt toch wel op tegenwoordig.. Zeker met belse platen
|
||||
|
||||
Zonde zonde!
|
||||
|
||||
Quote:
deze stond te koop toch ? ... zeker weten dat het iemand is die al eens lang gekomen is met interesse in de wagen ... maar die niet het geld had ervoor
|
|||
|
|||
Quote:
is maar 1 iemand komen naar kijken. De rest is nooit komen opdagen. Die ene persoon is dan nog iemand die ik ken. |
|
||||
|
||||
Quote:
dan is het zeker iemand die de wagen kent ... een dief steelt geen golf 2 gtd ( niet snel genoeg voor een ramkraam ... het is dus een kenner . ik hoop dat hij snel terecht komt en het liefst nog in goed staat
|
|||
|
|||
dat is balen zeg, hij was net pas gespoten! Heeft iemand hem bij de spuiter zien staan ofzo?
|
|
|||
|
|||
GESTOLEN!! DELEN!!
Gister (5-5) is dit geweest, omgeving Ridderkerk (overdag). WEET JE OOK MAAR IETS GRAAG CONTACT OPNEMEN!! KENTEKEN 88-VGZ-9 Grijze Volkswagen Transporter T5 kenmerken: -2.5TDI 174pk -embleemloze gril voor -carbonlook lijsten -zwarte 997 Carreravelgen (19 inch) -verlaagd
|
|||
|
|||
Golf mk2 bezitters/liefhebbers opgelet!!!
Nadat precies 2 jaar geleden de voor m'n moeder aangeschafte Golf GL uit 1990 (licht blauw met., km 104.000, stuurbekrachtiging, ABS, airco!) na nog geen 2 weken voor d'r deur (Heerlen) gestolen is hebben ze 2 weken geleden mijn broer zijn org. Carat (licht goudkleurig) uit 1985 gestolen (JT bioscoop Kerkrade).
Nu kreeg ik gisteren telefoon van m'n moeder dat haar Golf Madison 1.3 uit 1990 (licht groen met.) ook gestolen is!! , bij Ikea woonboulevard Heerlen. Deze was sinds 2003 in haar bezit, ik weet niet welke Godverlaten kl..tzak(ken) hierachter zit en of het op dit moment alleen in Zuid-Limburg gebeurt maar jullie zijn gewaarschuwd!! |