|
||||
|
||||
T2b Riviera camper
zal men busje ook is voorstellen
T2b van 75 is een riviera camper met pop up dakje typ4 2.0 injectie motor zo aangekocht regelbaar aske eronder met verlaagde spindels en achter regelbare veerplaten en ineens hoop spullen vernieuwd onderin dan reden we zo rond he jailbars en cosmics erop zo knalle maar? toch niet bij een onderhoud ontdekt ingezakte kleppen had blokje onderuit en dan zagen we barsten in beide koppen. Dus ineens maar een revisie uitvoeren
|
||||
|
||||
nu alles eruit was ook de moment om de batt plaat te vervangen en motorruimte te herlakken Porsche koppen met ontluchting laten reviseren motordelen opgefrist boite terug vers en we konden ons niet houden en gingen alweer een stap verder achterkant herspuiten (moest ook een deel voor de batt plaat in te lassen) en meteen paar blutsen ontdaan en roest die onder de klep rubber zat
|
||||
|
||||
onderkant aan de achteras en achterste wielkassen opgefrist en in antisteenslag spul
ook een kleine notch gedaan batt plaat vernieuwd en ontdaan van kleine roest en blusten zijn weg in grondverf verse lak https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net...824619877_n.jpg
|
||||
|
||||
dan was alles terug aankleden en bollen maar
de kleur valt er super mee en valt amper op tegenover de rest het is wel de bedoeling ze ook ooit helemaal te herlakken en zover staan we dus nu plannen; zou toch graag 16" steken raak wel is men vooras gordijnen dienen vernieuwd te worden en interiuer in loop van het jaar opfris beurd geven
Check mijn webwinkel Last edited by Golf-classic : 15-01-2014 at 22:11. |
|
||||
|
||||
heerlijke camper!
word ook goed aangepakt zo te zien
|
||||
|
||||
Nice...leuke bus...
|
||||
|
||||
Vind de kleur i.c.m. de striping helemaal geweldig !!
|
||||
|
||||
Had deze al eens voorbij zien komen op flat4free, super mooie bus geworden. complimenten.
|
||||
|
||||
Cool busje met die striping zo!
|
|
||||
|
||||
Hele gave bus!