|
||||
|
||||
Golf MK2 20vt + niet al te vakkundige bestuurder
Hallo,
Sta ik van de week bij de Bp spotte ik deze golf, nog even naartoe gelopen en foto gemaakt want zag er wel goed uit zo op het zicht (Bbs, kooi, alles meegespoten en zo te horen een turboblok erin). En had hem nog niet gezien hier in de buurt. De volgende dag http://igo.nl/nieuws/actueel/artike...ad-Middelharnis Zonde! (ligt/lag een 20vt in btw) Bekende auto btw van iemand die golf?
|
||||
|
||||
Wat een geluk dat er geen persoonlijke ongelukken zijn gebeurd
Hoop dat alles voor elkaar was met de ombouw en dat het niet aan zijn rijgedrag lag wat dit heeft veroorzaakt ,anders kan hij nog wel eens een probleem krijgen met de verzekering .
|
||||
|
||||
Als ik even snel door de comments lees:
Quote:
3e auto in een jaar total loss?? Dat is behoorlijk knap. Zonde dat zo'n mooie auto dan weer in puin gereden moet worden. Gelukkig geen slachtoffers met letsel. |
|
||||
|
||||
Zo ken ik ook iemand, 2 jaar z'n rijbewijs en al 13 auto's total los gereden
Iedere keer eenzijdig, dus rond een boom of lantaarnpaal...
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien tijd om zichzelf eens achter de oren te krabben dan? |
|
||||
|
||||
T zijn meestal wrakken die hij koopt, maar toch...
Het is een wonder dat het tot nu toe enkel eenzijdige ongevallen zijn...
|
||||
|
||||
Dit soort volk verdient geen MKII
|
|
|||
|
|||
Zie geen ic dus denk ik ook geen turbo
Wel jammer van zo'n auto |
|
||||
|
||||
Zo te zien waren zijn voorbanden ook aardig op.daar zal hij vast ook wel wat over horen denk.
|
||||
|
||||
Josti.
|
|
||||
|
||||
De rolkooi heeft ook weinig geholpen,al is het dan wel een allu.
|
||||
|
||||
Quote:
Lag wel een 20vt in waar de ic verstopt is weet ik niet. 1 van de 3 auto's die hij kapot gereden heeft is ook een Evo 5 die hij heel vakkundig na een bocht op een boom zette :P Verhaal gaat dus dat hij serieus hard reed op dat stuk en een handrembochtje wilde maken om om te draaien. Dat ging dus aardig mis :P
Last edited by Quist : 12-01-2014 at 20:22. |
|
||||
|
||||
Quote:
+1
|
|||
|
|||
Zonde vd golf..
Maak op uit de reacties dat ie op dit moment niet echt bijster populair meer is daaro. Ik ben echter niet echt de persoon om met t vingertje te zwaaien, iets met ketels en zwart zien enzo zeg maar..
|
|||
|
|||
Op deze manier echt alleen werken voor je auto dus....
als je ze elke keer kapotknalt.. |
|
||||
|
||||
Zoek dan nog maar eens een verzekeringsmaatschappij met zo'n verleden.
|
||||
|
||||
Ga niets goedpraten, is natuurlijk vreselijk dom verhaal...
Maar sommige reacties: Quote:
Staan sowieso een aantal rare aannames tussen. "Dagwaarde nihil"? Misschien was hij wel getaxeerd. En handig om te weten is: Quote:
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Sommige mensen trekken te snel hun conclusies. Bij het zien van een Golf of Corrado denken ze vaak "oh, sjonniewagen, aso" etc... Heel jammer dat die vooroordelen af en toe bevestigd worden door dit soort mensen als in het nieuwsartikel. |
|
||||
|
||||
zonde, op de spiegels na een mooie wagen om te zien.
en het rijgedrag van de bestuurder......tja, ik ben ook jong geweest maar ree op het dorp altijd wel netjes, niet omdat ik bang was voor oom agent, maar voor mn ouwe heer
|
||||
|
||||
Quote:
Same here ... Altijd netjes aan de snelheid gehouden ... Ik heb een boze moeder :P ze wijzen altijd de vinger naar jonge chauffeurs maar hoeveel 60+ rijden amper 70km/h maar dat rijden ze overal ook in zone 30 .