|
||||
|
||||
6p TDi....?
Aangezien ik er niet een gepast sub-forum voor kon vinden...
Ik wil binnenkort terug naar TDi. En ben op zoek naar een waarin 2 volwassenen kunnen en 4 kids. Welk model is er, naast die transporters (i dont like), die deze mogelijkheid heeft? Touran is geloof ik 5persoons... Iemand die me op weg kan helpen? Gr |
|
|||
|
|||
tot wel 7 zitplaatsen in een Sharan bestaat als TDI.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Heb die eens even bekeken, maar los van het feit dat ik het model minder mooi vind is de Sharan ook niet bepaald zuinig.... 1 op 13 a 1 op 15 zag ik voorbij komen.... In dat geval kan ik ook net zo goed benzine rijden :P haha Geen andere optie(s)? |
|
|||
|
|||
er bestaan ook persoons-Caddy's
Voorbeeld: http://www.mobile.de/modellverzeich...ort_test_1.html Touran heb je ook met 7 plaatsen: http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeig...2439?ref=search |
|
|||
|
|||
Touran is er ook in 7 persoons. We hebben er al enkelen verkocht.
Ze zijn er niet super veel maar zeker wel te vinden
|
||||
|
||||
Quote:
Scania of MAN bus? Andere opties binnen VAG heb je niet. Los van een Crafter dan. Denk dat je toch concessies moet maken, je kinderen gaan ook eisen stellen aan het comfort, en de derde zitrijen in een Sharan en laat staan een Touran zijn nooit een pretje om opgeklapt te zitten. Nooit.
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 10-01-2014 at 19:02. |
|
||||
|
||||
Passat 35i, daar zaten wij vroegah ook met zijn vieren als kinderen achterin en we reden de halve wereld rond!
|
|
||||
|
||||
Een Routan en daar een TDI inbouwen
|
|||
|
|||
ik zou voor de touran gaan, kun je de stoelen er ook nog uit halen heb je een flinke kofferbak!
|
|
|||
|
|||
Touran moet kunnen, zeker met de kiddo's. tijdje geleden zaten we met ze 6en (met chauf 7) in een taxi Touran. comfortabel verre van maar dat waren dan ook 7 volwassen mannen. nadeel blijft dat je geen bagage kan meenemen, maar de stoelen liggen zo uit als het moet.
|