|
|||
|
|||
Welke velgen onder een GTD-Special?
Beste,
Klinkt misschien een gekke vraag tussen al die vragen hier.. Ik ben inmiddels van plan om andere velgen te gaan kopen voor mijn Golf, als mijn loon gestort is. Maar ik weet niet welke ik moet kiezen? Het zijn alle 2 betaalbare velgen. Origineel had ik BBS RA's eronder, maar aangezien ze er wat slecht uitzien wil ik liever iets mooiers en groters. Alvast de 2 velgen die ik mooi vind. Rh cup's 16'' prachtige staat of Deze BBS'en? Onbekende inch (stond er niet op vermeld op de verkoopsite.) Wat zouden jullie kiezen? Gr |
|
|||
|
|||
Ik zou persoonlijk de BBS'en nemen, gewoon omdat jou auto al met de BBS'en geleverd is.
Bekijk het van deze kant, geen BBS = Geen gtd-special meer |
|
|||
|
|||
Bwa ik ''haat'' bbs, gewoonweg omdat ze moeilijk schoon te maken zijn, als je op de carwash zit moet het snel gebeuren anders staat er een hele bende achter je te claxoneren omdat je te traag je wagen wast . Met die schuimborstel krijg je ze nog niet clean.
Moet je echt met een tandenborstel in de hoekjes staan schrobben, vind ik ook maar niks. Met die RA's, telkens als ik uit de wasstraat kwam, zagen ze er nog erg vuil uit. |
|
|||
|
|||
Dat wel ja, is heel wat anders dan gewone 5 spaaks velgen, daar kan een schuimborstel van de carwash makkelijk door heen...
|
|
||||
|
||||
jammer dat het die velgen zijn geworden
|
|||
|
|||
Ieder zijn mening, ik vind ze mooi
Voor 150euro, da kunde toch nie late ligge.. Geen enkel krasje op de velgen. |
|
||||
|
||||
tja.. Zie ik nog liever de ori staal eronder.
Voor onder een gtd special vind ik t behoorlijke afbreuk.
|
|||
|
|||
Als je vuil commentaar hebt, hou het voor je eigen aub.
Thanks |
|
|||
|
|||
@Stef, die zien er heel mooi uit
Proficiat! |
|
||||
|
||||
Vraagt toch een mening..
Vuil commentaar? Misschien beter lezen
|
|||
|
|||
Is waar wat Sergio zegt.
Ieder zijn keus, ik vind bbs velgen moeilijk schoon te krijgen op een carwash. Boeit me niet wat je zegt hoor, ik ben blij dat ik ze tenminste heb Last edited by StefTurboDiesel : 05-01-2014 at 16:11. |
|
||||
|
||||
waarom dan een topic openen waarin je men een mening vraagt welke velgen onder een gtd special?
Dat je er zelf tevreden mee bent is t belangrijkste. Ikzelf vind het een afbreuk.
|
|||
|
|||
Jou mening?
Iedereen zijn mening, niet de jouwe. En zulke negatieve commentaar mag gezegd worden, maar door daarmee een persoon teleurgesteld mee te gaan maken? Heb daar voor gewerkt. |
|
||||
|
||||
misschien eens wat vaker de deur uitgaan krijg je wat dikker huidje van.. man man
|
|||
|
|||
Jammer bestaat er geen knopje waarmee je de reactie kunt verwijderen want dit slaat nergens op..
Sjieke velgen maat |
|
|||
|
|||
Quote:
Hij geeft zijn mening, waar duidelijk om gevraagd wordt en dan is het nog niet goed. Ik vind ze ook niet mooi onder deze auto veel te bol/rond. Ik zie liever verbreed staal of een dichte velg onder een golf 2. Dan maar een paar honderd meer uitgeven... Maar ieder zijn ding.
|
|||
|
|||
Mooie velgen !
Maar niet onder een Mk2 ;-) |
|
||||
|
||||
Ik vind ze ook op niet veel trekken, en dat sergio een vriendje is valt maar een heel klein beetje op.
Maar als jij er tevreden mee bent! blijven de mooie velgen in de omloop om te kopen |
|
|||
|
|||
Ik heb nog altijd de keus om ze door te verkopen hoor.
Ze zien er nieuw uit, voor 150euro. . Maar zoals je zegt ieder zijn mening, ik heb veel Golf 2's gezien met Cup velgen |
|
|||
|
|||
Quote: