#21
|
||||
|
||||
Hele mooie Polo!
(klopt het dat wij collega`s zijn?) |
#22
|
||||
|
||||
Quote:
Kan, ik werk bij Teijin Aramid in Delfzijl Poly/Recovery pl.3 Ben normaal met me Golf mk5 met Jetta front, of met een groene Golf mk4 |
#23
|
||||
|
||||
Dan zijn wij collega`s Ik ben Vapro/TDC leerling in ploeg 5 en rij in de rode Golf 4.
Hoorde laatst al van Stefan dat er een volksforummer bij hem in de ploeg zit Golfje heb ik wel zien staan op de parkeerplaats..ziet er goed uit met dat jetta front! |
#24
|
||||
|
||||
Ontzettend mooie auto! Kleur kan ik ook wel waarderen! Schitterend!
|
#25
|
|||
|
|||
Zeker een nette auto !
|
#26
|
||||
|
||||
Gave polo
__________________
Bmw e61 530d touring |
#27
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx, heb ik je vanmorgen gemist, was ff wat eerder weg. En de mk4 vandaag verkocht, dus daar kan weer wat anders voor terug komen, Kever of Golf mk1 En iedereen bedankt voor de leuke reacties op me Polo, ben er zelf ook erg blij mee. Wil alleen nog een ander interieur en andere velgen |
#28
|
||||
|
||||
Zo, Polo staat al even op stalling in de garage onder zijn Pyjama. Heb een begin gemaakt met het demonteren van in en uitlaat, alles ging soepel los. Ik heb 2 setjes carburateurs, en bij het setje wat bij het inlaatspruitstuk zat komt de beugel van gaskabel tegen de brandstofpomp op, dus die past niet zo 1.2.3. En kom ik er achter dat het ander setje carburateurs waarbij de gashendel in het midden zit niet op het inlaatspruitstuk past. -boehoe- Dus daar ga ik me nog even over bedenken wat ik er mee moet doen.
En ik heb de Polo even wat hoger gezet, zodat ik lekker onder de bodem door kan kruipen. En heb de wielen maar even op een velgenboom gezet. De raamrubbers voor de deuren zitten er al in, en de raamrubbers voor de achterramen liggen ook te wachten om gemonteerd te worden. Last edited by burteasten : 31-05-2015 at 13:41. |
#29
|
||||
|
||||
Mooi Polo hoor
Anders neem je toch een elektrische pomp kan de mechanische er af
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#30
|
|||
|
|||
Ik zou voor de mechanische gaan. Zo'n elektro pomp is nogal luidruchtig ( ik spreek uit ervaring ). De mechanische kan feitelijk ook niet kapot. Enig nadeel is als je en andere nokkenas wil ( wat ik dus had ) dat je er niet onderuit komt om een electronische te pakken.
__________________
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel |
#31
|
|||
|
|||
.
__________________
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 20:00. |
#32
|
|||
|
|||
Hmmm,ook een fanatiek fietser zeker?
|
#33
|
||||
|
||||
Hoe raad je dat zo. Mijn hobby naast de Polo.
|
#34
|
||||
|
||||
Puike Polo, mooie kleur ook.
__________________
also known as L(ittle) R(ed) R(ooster) |
#35
|
||||
|
||||
Thnx, ik heb de motorruimte nu helemaal schoon. En ben nu bezig met de opbouw van de andere motor. Een 1.3 NZ met 272graden nokkenas en RVS spaghetti spruitstuk van EPS en RVS inlaatspruitstuk met Keihin carburateurs van een Honda 900RR. Als het een beetje mee zit kan over 14dagen het blok er weer in. Dan de ophanging en remmen nog even aanpakken. En dan is hij weer klaar voor het komende seizoen.
|
#36
|
||||
|
||||
Ben benieuwd hoeveel pret die opstelling gaat leveren
__________________
Vergeet dat ene boutje niet! |
#37
|
||||
|
||||
Quote:
Een motorfiets heeft geen pomp, de tank zit altijd boven de carbs, dus de zwaartekracht regelt dat... Alleen injectie motoren hebben een pomp, maar die levert dus veel teveel druk voor carbs
__________________
Golf MK1 |
#38
|
|||
|
|||
.
__________________
Caddyke...... Last edited by Sjon : 28-10-2015 at 20:00. |
#39
|
||||
|
||||
Echt? OOh, my bad
In ieder geval een hardi pompje is perfect en maakt niet echt lawaai... Een facet is duidelijk rumoeriger.
__________________
Golf MK1 |
#40
|
||||
|
||||
|