|
||||
|
||||
Radrod kever
Kever
Altijd leuk om te zien, wel jammer dat die motor compleet er buiten hangt. Gek dat een Belg dit verkoopt? Wij krijgen dit toch helemaal niet de weg op? |
|
||||
|
||||
Daarom te koop?
|
|
|||
|
|||
Vind dit echt heel gaaf!!
|
||||
|
||||
Heel vet!
Maar als hij op BE kenteken staat.. denk dat ze raar staan te kijken bij de Rdw hier bij het invoeren :P
|
||||
|
||||
Als er een kenteken op afgegeven is (in deze staat) in een EU land, dan mag volgens mij RDW niet weigeren....ik ben geen expert maar baseer het op kitcars (wel al in elkaar gezet) met kenteken afgegeven in GB die het RDW niet mocht weigeren. Probeerden ze destijds wel maar er is een persoon geweest die de middelen had en dit heeft aangevochten en voor zover ik weet ook gewonnen heeft. Het is zelfs zo dat er destijds een standaard brief te downloaden was om in beroep te gaan tegen de afkeur van RDW, stonden allemaal Europese wetteksten in.....pin me er niet op vast maar volgens mij te downloaden op een kitcar site...
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
|||
|
|||
nou ik weet bijna zeker dat hij geen papieren heeft van de auto in deze staat
in nl kan je ook een auto met papieren en apk hebben en dan zo verzieken zodat je er nooit meer door de apk komt
|
|||
|
|||
je zal sowieso motor en wielen af moeten dekken. En ik ben bang dat dat nog maar het begin is...
|
||||
|
||||
Quote:
Motor mag wel zo |