|
||||
|
||||
De boom staat ook:
|
||||
|
||||
Hallo mede forumers.
Nu heb ik zelf een nikon d300 met een nikkor 70-300. Nu ben ik al een tijdje aan het kijken voor een Vast brandpunt lens. Nu zat ik zelf te kijken naar de sigma af 20mm 1.8 of de sigma af 50mm 1.4. Wie heeft zo,n vast brandpunt en wie kan mij zijn ervaring delen. |
|
|||
|
|||
U vraagt, wij draaien http://www.photozone.de/Reviews/overview
|
||||
|
||||
Quote:
En? Wat is het geworden?
|
||||
|
||||
Mannen, wordt er nog een beetje gefotografeerd?
Sunday morning walk. by just Herm, on Flickr Hier nog een van afgelopen november/december: Lagotronics HQ by just Herm, on Flickr En nog twee van onze afgelopen vakantie: When the sun goes down by just Herm, on Flickr The Notre dame in all it's glory by just Herm, on Flickr
|
||||
|
||||
Quote:
Jazeker ! Afgelopen weekend ook een Spiegelreflex aangeschaft, een Nikon D3100 met een standaard Kit lens ( 18-55 VR). Ben nu vooral veel foto's aan het maken en de camera een beetje aan het leren kennen. Hieronder een foto die ik zelf wel erg geslaagd vindt.
|
||||
|
||||
Quote:
Tof! Daar ben je nog wel even zoet mee Kom je de winter wel mee door, bevalt de camera tot dusver?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja, tot nu toe nog wel, toestel ligt goed in de hand en is, vind ik, gebruiksvriendelijk. Alleen merk ik al wel dat ik snel ben uitgezoomd met de standaard lens dus op de verlanglijst staat een 18-105 lens of iets in die richting.
|
|||
|
|||
een 18-200 is ook een dikke aanrader
top allround lens! Ben er zelf ook mee begonnen en heb er veel plezier van gehad. Ben zelf ook wel wat bezig geweest afgelopen tijd: Vloeken in de kerk misschien met een Jap ertussen door Naast auto's doe ik ook veel dansfotografie :
|
||||
|
||||
Weer eens wat getest. Foto beetje bewerkt met Lightroom, maar was van zichzelf al erg mooi gelukt.
|
||||
|
||||
Ik ga vandaag waarschijnlijk nog naar het strand als het weer het een beetje toelaat.
Foto's van verlaten stranden vind ik altijd erg mooi. Bootjes die half onder het zand begraven liggen door de wind, de verlaten strandhuisjes
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie foto's Vincent, lekkere actie ook. Gaaf gevangen hoor! Quote:
Mooie zonsondergang Sven, voor mij is hij wat aan de donkere kant. Misschien wat meer uitsnijden?
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | Last edited by Herm Schreurs : 10-02-2014 at 19:13. |
|
||||
|
||||
Vandaag de auto even gewassen en dan kan het niet anders dan even een paar foto's maken.
Vindt deze wel mooi geworden zo
|
||||
|
||||
Quote:
Is net of het gesneeuwd heeft..
|
||||
|
||||
Quote:
Netjes! Denk dat die in mooie omzetting naar zw/wit ook gaaf is, high-key met flink wat contrast..
|
||||
|
||||
Quote:
Prachtige hond !
|
||||
|
||||
Vorige week was mijn Nikon D40 kapot gevallen eigen schuld.
Maar vrouw lief liet me toch snel weer wat anders kopen niet nieuw en het nieuwste van het nieuwst maar ik ben er blij mee Is een Nikon D80 geworden toch weer een voor uit gang met wat ik had en ik wil nu toch ook eens van die auto functie af ,al valt dit wel tegen alles zelf in stellen en dan het perfecte uit de foto halen Wel zat er nog een heel grappig voor zet sterren filter bij samen met een UV filter. Originele foto zonder de sterren filter. En dan met sterren filter
|
|||
|
|||
haha dat sterrenfilter is nice!
zelf laatste week van 2013 en 1e van 2014 op vakantie geweest, daar enigszins geoefend met foto's maken hierbij een paar =D en nog een kleine vraag.. hoe kan je in lightroom een bepaald object van kleur veranderen? wil van bepaalde kleuren kijken hoe t staat onder de auto, maar k krijg t niet voor elkaar in lightroom
|
||||
|
||||
Kwam nog een foto tegen tijdens het doorneuzen van mijn Lightroom-catalogus en kreeg een idee:
Laat ik eens een serie gaan verzamelen de komende maanden: Venlo Out of Focus. Hierbij de eerste in de serie die ik bekend maak: 121001HS_Venlo_station_night_007.jpg by just Herm, on Flickr