|
||||
|
||||
Nieuwe b5
Hallo,
Vandaag voor de vrouw een B5 station 2.0 automaat gekocht. Heerlijke auto. Nu zitten er in de achterportieren geen speakers. Zijn deze makkelijk te plaatsen dmv het rooster eraf te trekken of moet het hele deur paneel eraf. Verder staat de auto nu op niet zulke hele mooie velgen. Zijn er mensen met goede suggesties welke velgen mooi staan onder deze auto. Moet wel betaalbaar zijn. Groet, Arno Hier enkele foto's
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nette auto! Wel apart een 4spaaks stuur dat met leer bekleed is, meestal is dat dan een 3-spaaks stuur.
Je hebt sowieso nieuwe roosters nodig. Gaatjes van je huidige roosters zitten dicht, daar komt dus geen geluid door. Hiervoor moet je deurpaneel eraf, de pennetjes zitten vanaf de achterzijde versmolten. Nieuwe roosters kun je vastzetten met een warme schroevendraaier oid. Er ligt waarschijnlijk ook nog geen bedrading naar achteren. Heb dit zelf bij 2 3BG's aan de hand gehad.
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de reacties. Das jammer. Draden trekken had ik niet op gerekend. Dat is wel weer een hele klus. Auto is zeer netjes en compleet dealer onderhouden. Mijn voorkeur ging ook uit naar een driespaaks stuur maar deze is ook ok. Aan velgen zat ik meer te denken aan iets van r32 of iets dergelijks of w8 ofzo. Arno
|
|||
|
|||
W8 velgen zijn mooi maar dan zou ik er een spacer tussen zetten van 10 mm.
Een W8 heeft et 45 en een 3 BG zonder 4 motion heeft et 37. Ik heb zelf een set 18 inch R36 in het zwart met gepolijste rand en een set W8 die nu gerestaureerd worden. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de tip. Heb je fotos van die r36 wielen onder je auto? Groet, Arno
|
|||
|
|||
Sorry maar ik heb geen foto's van de R36 velgen onder de Passat en nu zit de stalen winterset er onder.
Er is nog een W8 velg genaamd Grenoble die ook heel mooi is maar heel erg zeldzaam. De meest voorkomende W8 velg is de bbs madras ook wel bbs rs800 genoemd. Last edited by dieselaar : 04-01-2014 at 20:07. |