|
|||
|
|||
Polo 6K berline : welke schroefset past er nu wel/niet
Even een vraagje waar ik online heel weinig info over terug vind.
Ik ben op zoek naar een schroefset voor een polo berline van 1998 Nu vind ik heel veel schroefsets terug voor polo 6N en seat cordoba 6K maar praktisch niets voor de polo 6K sedan. Past een schroefset van een 6N of seat cordoba 6K nu of niet ? Waar zitten de verschillen ? |
|
||||
|
||||
golf 3 cordobba ibiza past polo 6n met wat aanpassingen. ok wel maar beste is golf of ibiza cordoba
|
|
|||
|
|||
Quote:
Een schroefset van een golf 3 past hierop? Wat zou er moeten aangepast worden aan een polo 6n schroefset dan? |
|
|||
|
|||
Er zijn goenoeg schroefsets te vinden,je moet zoeken op 'polo 6KV'
|
|
|||
|
|||
Quote:
Dit klopt jammergenoeg niet, want vele webshops zetten de 6kv sets bij de 6n sets, en andere sites zetten dan expleciet erbij dat diezelfde set niet zou passen onder de sedan/break versie, daarom dat ik graag eens wat duidelijkheid wil van mensen die ervaring hebben met schroefsets onder deze wagen |
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb een sedan van 2000 en heb een schroefset van een 6n2 polo eronder. heb de indruk dat de poten iets te kort zijn maar lig laag en heb nog een 5 cm draad over. achteraan iets hoger zetten daar hij wat meer zakt ivm meer gewicht dan de hatchback. op een 98 zal volgens mij 6n en 6n2 ook moeten passen dan. enkel de toplagers zijn anders normaal |