|
||||
|
||||
Mark Bora TDI & Passat W8
Hallo Allemaal,
Ik ben Mark, kom uit oost-groningen, en stel me bij deze voor met mijn VW's Dagelijks rijd ik in een Bora TDI 110 PK verdelerpomp. Heb deze auto standaard gekocht maar al het een en ander aangepast. o.a: KW 50/50 verlaging 18'' Ronal Manhattan (touareg) GLI achterlampen Volleder zwart Recaro US lights USA front met SML's en nog wat kleine dingen. Voor de hobby heb ik een Passat W8 4-motion uit 2003 met Handbak Heb hier reeds een AP schroefset voor en 18'' BBS CK's maar dat moet er nog onder. Als ik heb uitgevonden hoe ik hier foto's kan posten zullen die uiteraard gepost worden. Groeten Mark Last edited by markbora : 19-12-2013 at 19:27. |
|
||||
|
||||
Welkom . Leuke hobbyauto
|
||||
|
||||
Welkom,
Beide fijne auto's !! Kom maar op met die foto's dan kan ik het in de gaten houden als ik je tegen kom !!
|
||||
|
||||
Hoop dat het gelukt is dus hier alvast een paar foto's van de bora
[/IMG] [IMG] |
|
||||
|
||||
Hierbij de foto's van de passat
orignele Nederlander met volleer recaro handgeschakeld. Bij aanschaf stond ie op bronskleurige BBS CH's, nu even tijdelijk op zilverkleurige BBS CH's en in de zomer komen er dus BBS CK's onder [/IMG] [IMG] [/IMG] |
|
||||
|
||||
Erg netjes, allebei
|
||||
|
||||
Ken ze beide niet, maar donders mooie auto's !!!
|
||||
|
||||
Bedankt
|
|
|||
|
|||
Top auto's Mark! Super netjes
|
|
||||
|
||||
komt die Passat uit DenHaag origineel?
|
||||
|
||||
Bedankt Robberto
@Tjaap, hij is geleverd door een dealer uit Heerde, 1ste eigenaar komt uit Epe |
|
|||
|
|||
Zeer nette auto's!
Die W8 wil ook nog wel volgens mij, 280 pk ofzo? |
|
||||
|
||||
Heb je die passat in voorthuizen gekocht? Oud collega van me had precies zon ding
|
|
||||
|
||||
@Lenn83 Bedankt, passat heeft 275pk, maar vind het tegen vallen hoe snel die is hoor, beetje opgevoerde diesel houd me bij maar mooiste is het geluid
@wob8v, deze heb ik in Veendam gekocht. Heb ondertussen de schroefset eronder, het valt tegen hoe laag een 4motion wil, maar vind dit persoonlijk netjes staan. zit nu wel in een dubio of ik de CH's eronder hou of toch de CK's reacties welkom [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG]
|
||||
|
||||
Staat er netjes bij zo . Erg dik zo'n w8
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt
|
||||
|
||||
Welkom! Knappe auto's hoor
|
|
||||
|
||||
Niets meer aan doen, staat erg netjes zo!
|
||||
|
||||
mooie auto's hoor, mischien een turbokitje op die w8 om die lastige diesels voor te zijn
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties allemaal
@superbeast, Een W8 heeft een klein beetje gebrek aan ruimte onder de kap, dus dat gaat niet helemaal passen