|
|||
|
|||
Dan bied je 500 euro. wie weet....
daar kun je em niet voor laten staan... |
|
||||
|
||||
Komt goed.
|
|||
|
|||
Gewoon pomp naast de tank hangen net als een golf 1, en als je een tdi als basis gebruikt is een vr6 zo inhangen, tdi heeft al hydraulische koppeling, kabelgeschakelde bak, grotere remmen en 100mm assen.
|
|
||||
|
||||
Kijk, dat is info waar ik iets aan heb! Weet iemand toevallig in hoeverre een SDI vergelijkbaar is met een TDI? Omdat de kans groot is dat het SDI wordt aangezien deze goedkoper in aanschaf zijn.
Al is de keuze snel gemaakt als een TDI gunstiger is voor een ombouw. Al was mijn plan om het complete subframe, remmerij en aandrijving van een VR6 te monteren.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nu hoorde ik afgelopen weekend dat je diesel auto's niet meer mag (terug)keuren naar benzine? Misschien goed om na te gaan wat hiervan klopt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Er zijn wel tdi's te vinden voor minder en met goede koppakking. |
|
|||
|
|||
caddys in dezelfde redelijk nette staat, voor minder als 750 euro;s zijn er toch niet heel veel te koop...
zonder achterscherm wielranden zul je wellicht iets vinden edit: op dit moment geen caddy goedkoper te vinden.. enkel eentje bij Jetcars die de moeitte om te slopen nog niet waard is.. . zelfs in sdi gaat er weinig onder de 750 Euris Last edited by fabbi : 29-01-2014 at 21:36. |