|
||||
|
||||
Het plan om de CL lip te vervangen was er sowieso al. Maar aangezien er bij aanschaf geen onder zat en de CL lipjes voor het oprapen liggen heb ik deze er maar zolang onder gezet.
Budgettechnisch moet het inderdaad niet te gek worden. Het zal dus waarschijnlijk een VR6 lip worden. Hier nog een aantal betere foto's.
|
||||
|
||||
Nette bak hoor!
Verleden: - Golf 1 1.6 automaat - Golf 2 gti 1.8 16v - Golf 3 vr6 highline - Polo coupe 1.4 - Golf 4 gti v5 exclusive - Polo 6n2 1.4 - Passat B4 2.0 8v - Golf 1 Cabriolet Heden: - Touran "Liebe scheiße....das ist V Wow!" |
|
||||
|
||||
Dankje!
|
||||
|
||||
Staat er netjes bij zo
|
||||
|
||||
Dankje.
|
|||
|
|||
Quote:
Een reden temeer om ze in ere te houden Quote:
Dat is dan ook weer waar
|
||||
|
||||
De 16v zal ik zeker in ere proberen te houden. Het is nog een nette naar mijn mening.
|
||||
|
||||
Quote:
Daarom moet je als oprechte VW liefhebber ook een Opel als pekelcruiser gebruiken. |
|
|||
|
|||
Maar een opel daar ga je niet in rijden als vw fanaat. Dan schaam je je toch dood
|
||||
|
||||
Haha, waarschijnlijk mag de GTi na de winter toch weer naar een ander baasje omdat ik wellicht een Caddy 2 VR6 wil gaan bouwen. Dus deze winter overleeft ie wel.
|
||||
|
||||
Toffe daily, hoe staat het met de Corrado man ?
|
||||
|
||||
Dankje! De Corrado staat gestald in onze sleutel ruimte. Heb hem nog niet aangeraakt sinds dat ie binnen staat. Ga er volgende maand mee aan de slag. Er hoeft niet veel aan te gebeuren..
|
||||
|
||||
Erg nette daily Dennis.
|
|
||||
|
||||
Dankje!
|
||||
|
||||
Helaas is de afgelopen week het aftermarket dakraam toch gaan lekken. Tijdens de bezichtiging was er niets te zien van lek sporen o.i.d. dus ik was in de veronderstelling te maken te hebben met een dakraam welke nog wel even mee kon. Dat bleek dus helaas niet zo te zijn.
Er waren maar twee keuzes, afkitten en dus helemaal niks hebben, of is lekker gek doen en een Twingo dak monteren? Keuze was snel gemaakt, het zou een Twingo dak worden. Alles goed voorbereid, dak compleet met dakplaat uit een Twingo geslepen zodat ik een mal had. En samen met een kameraad begonnen. Ook meteen de antenne gecleaned en het dak voor de rest matzwart gespoten. De lak op het dak was er slecht, diepe krassen, lichte steenslag/roest schade en zo dof als maar kan. Vandaar dus de reden om het matzwart te spuiten. Past ook wat beter bij het Twingo dak vind ik persoonlijk. :thumbsup: Het resultaat. Viel mij al met al wel mee. Het zit er erg netjes in. Het enigste wat nog rest is even een andere hemel te halen om die perfect op maat af te snijden want dan sluit ie naadloos aan met het twingo dak. :tu: Gister avond ook nog even een setje CL achterlichten omgetoverd tot wannabe volledig rode Hella's. Maar ik twijfel nog wat ik er mee zal doen.
|
||||
|
||||
Oh ja, ik heb nog één compleet dak over. Dus als iemand geinteresseerd is, stuur maar een PB.
|
||||
|
||||
Staat er netjes bij zo hoe breed was het gat wat je moest zagen voor dat twingo dak?
|
||||
|
||||
ahh er zat een aftermarket dak in, snapte al niet waar het zagen vandaan kwam
en vond het daarom dus al een beetje zonde ik dacht een orginele ruit dennis achterlichten zien er in iedergeval naar mijn mening goed uit!
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
De maten van het dak zou ik even moeten op meten aan de hand van de mal.
En nu wordt het dus allemaal duidelijk John. Haha
|
|||
|
|||
Ik ben ook fan vd achterlichten op deze manier.
Dakje zit er blijkbaar ook netjes in.