|
||||
|
||||
Quote:
wow, dit had ik nu nog nooit gehoord |
|
|||
|
|||
stuitert ie ook nie meer zo rijd super...
|
|||
|
|||
Quote:
Komaan Klaas, zoekeeeennn!!!! Mss ga ik ook op zoek, heb ook terug een T3 staan...
|
||||
|
||||
arne; heb er waarsch binnen enkele dagen liggen van die veren
contacteer je binnenkort!! |
|
||||
|
||||
Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet, als je een foto kan maken super!
|
|
||||
|
||||
pics volgen zeker
|
|
|||
|
|||
setje -100/-70mm te koop, -100 vooraan gebruikte veren, achteraan nagelnieuwe avo veren
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maak maar even een advertentie. Ook even vermelden of het om veren of veren en kortere dempers gaat. Cheers! |
|
|||
|
|||
-100 Foto daarvan?
|
|
|||
|
|||
advertentie gemaakt!
in het topic belgen staat men busje, rode doka |
|
|||
|
|||
hier staat ze met -100 grtz |
|
||||
|
||||
met wat voor bandenmaat? lijkt 17" imi cup velgen in 112 steek, maar de bandenmaat kan ik hiervandaan niet aflezen... 225/45R17?
|
|||
|
|||
idd imi cup velgen, italjaanse makelij in 7.5x17 toen met 205/45-17 op
nu steekt er een -70 avo kit met bijhorende shocks op met 225/55-17 banden!! |
|
||||
|
||||
Moet ik ook nog een keer hebben die AVO kit. Heb je daar foto's van in combi met je nieuwe banden? -100mm is me teveel, heb nog een lip onder m'n voorbumper
|
|
||||
|
||||
@ 4 stroker, hoe voldoet de -70 avo kit ten opzichte van je vorige set? Ik heb alleen ervaring met de -50 kit die is lekker soepel te noemen! en idd, foto's!
|
|||
|
|||
rijd echt super, is redelijke stug (bus kantelt heel weinig maar wel nog steeds comfortabel,minder hard als nieuwe mercedes A-klasse amg sport), en wegligging is echt super.
Hoe harder je over oneffenheden in de weg gaat hoe beter de vering presteert. Ten opzichte van de vorige is dit een wereld van verschil, de -100 voorveren waren gemonteerd met de originele schokdempers en originele bumpstops dus eigenlijk reed je bijna heel de tijd op de bumpstops. Achteraan heb ik de avo veren niet zitten maar heavy duty veren originele lengte, dit omdat de vorige eigenaar achteraan de bovenste veersteun verlast heeft om de bus te verlagen met de originele veren. Op zich is dit eigenlijk niet slecht want ik heb achteraan nog dezelfde veerweg als origineel en kan dus nog steeds mijn pickup vol laden zonder enig probleem. fotos van mijn kit en banden zullen binnen 2 weken in dit topic geplaatst worden wegens tijdsgebrek. grtz |
|
|||
|
|||
hier zijn 2 fotootjes van mijn setup
ervoor en erna [IMG] [/IMG] erna (wel beetje vuiler als in hockenheim en nog eentje van het voorwiel in de kas (225/55-17) op 7.5j x 17 et 35 grtz |
|
|||
|
|||
met deze setup van verensetje en wielen moet je wel de voorste wielkassen uitkassen, als ik 7 man meeheb raakt hij beetje
|
|
|||
|
|||
-100 kan prima hoor,heb er een cheapy cheapy setje onder zitten die -60mm zou doen.echter is het voor gewoon -100 en achter -60.heb er verbreed staal onder zitten,voor gelijk aan de originele omtrek maar heb de wielkasten wel wat om geklopt tegen het aanlopen
|
|
|||
|
|||
pics?
|