|
|||
|
|||
Tja. Vind het wel wat hebben, zou hem zelf nooit kopen of zo bouwen.
Maar het heeft wel wat 👍
|
||||
|
||||
Ik vind 't lef hebben, weer eens wat anders
Zie dit 1000x liever als een plastic fantastic apparaat met lexus lampen! |
|
||||
|
||||
Niets zegt dat het een 75-er is anders dan het kenteken.
Misschien is het gewoon een 83-er met wat extra laswerk
|
||||
|
||||
tja, maar hoe dan ook heeft een '75er er het loodje voor gelegd...
|
|
||||
|
||||
Ach er liggen nog zoveel auto's als pakketje plaat en kentekenplaten op planken overal.
|
||||
|
||||
jaja, en bij een 79er of 83er ofzo stikt me het absurd weinig, maar, bij een swallow vind ik het toch wel zeer spijtig.
|
|
||||
|
||||
Uit het archief:
|
||||
|
||||
Origineel Nederlands ook nog wel...
|
||||
|
||||
je kan nou eenmaal niet alles onbeperkt houdbaar laten..
orgineel 75 NL ofwhatever, is best een dikke kart zo
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Deze Golf is een omgekatte.
Zie deze topic. klik Quote:
Last edited by Richard : 07-12-2013 at 11:02. |
|
|||
|
|||
Voor het behoud van wereld erfgoed heb ik er geen problemen mee dat de kentekens bewaard blijven.
En vw wobshop jou auto is de pers in gegaan zoals jij zegt maar het kenteken is niet ingeleverd bij de rdw. Wat heb je er dan mee gedaan? Je zet nu wel een foto online met deze is omgekat! |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is al een keer gebeurd... |
|
||||
|
||||
Quote:
Lesly, dat zegt VW-Wobshop niet. Hij verwijst alleen maar naar een link. |
|
|||
|
|||
Ik heb dit ding een keer gespot. Moet zeggen als je em zo ziet rijden, sta je toch wel even te kijken hoor, heel apart.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Heeft zijn tekst aangepast |
|
||||
|
||||
Vind het ook wel wat hebben .
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb mijn tekst niet aangepast hoor. |
|
||||
|
||||
Originally Posted by 1977MK1Ty dat stond er eerst niet! vandaar dat L in de war was waarschijnlijk...
Last edited by richard-polo : 07-12-2013 at 13:32. |
|
||||
|
||||
precies....ik zie dat Richard het heeft gewijzigd. Als wij de forum crew ook niet hebben.
|
|
||||
|
||||
aah die Dusss{ert}
|