|
||||
|
||||
die ene staat al jaren op mp, die is van die gast van mivw....
maar zoon achterplaatje is toch wel van een jetta slotplaat te maken...
|
||||
|
||||
bruin dashboard> nog nooit gezien dat is echt weer amerikaans. Let ook eens op de binnenspiegelbevestiging. Deze zit op de voorruit geplakt
|
|
||||
|
||||
Dus deze is onderhuids eigenlijk beter dan een euro model?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Een bruin dashboard kom je in Nederland vaak genoeg tegen.
|
||||
|
||||
Quote:
laatst nog in 2 golfjes op de sloop gezien! |
|
|||
|
|||
achterklep is volgens mij ook euro look.
|
||||
|
||||
in USA hebben golfjes 2 ook zo'n achterklep met brede uitsparing, smalle uitsparingen zijn nooit gemaakt voor de golfjes 2, alleen voor golfjes3.
hier kan goed een andere klep in gezet zijn maar de ori was ook met brede uitsparing.
|
||||
|
||||
Dat ding is helemaal super,weet iemand van wie deze auto is?? zou hem graag willen kopen van diegene.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Het dashboard wel ja maar de onderbakken en de console zijn ff wat moeilijker te vinden. Die zijn toch vaak zwart. gr, Doenja
|
||||
|
||||
Quote:
Weet alleen dattie in Drachten, Frl. staat. Adres onbekend, kan je er helaas niet verder mee helpen! Denk dat de huidige eigenaar er ook wel blij mee is, tis niet een doorsnee auto zeg maar
|
||||
|
||||
maar mischien heeft diegene dat wel helemaal niet in de gaten en denk het gewoon dat het een gewone golf is ! kan ook nog !
|
|||
|
|||
pssstttt ....
Koplampen zijn hetzelfde als van een Suzuki Alto |
|
||||
|
||||
whahaha! Das humor! Ik maar zoeken naar die koplampen, zijn ze hier op iedere sloop te vinden! Maar dan de grill nog.... das moeilijker..
|
|
||||
|
||||
Aan de kentekenplaat te zien, is de kans best groot dat er in die voorbumper ook een deuk zit :S
Wel gaaf zo'n US-karretje |
|
||||
|
||||
Hoe zit dat eigenlijk met die zijlijsten? Lijken wel van die dunnetjes die hier op de GTi's zitten ... en dit is geen GTi toch?! Of zit ik er nu helemaal naast ?!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit bedoelde ik ook. Een kompleet bruin dashboard kom je niet vaak tegen |