#1281
|
||||
|
||||
Quote:
Overigens vraag ik me af waarom er een zekering in die leiding moet, dat heeft toch geen enkele auto? |
#1282
|
|||
|
|||
enigste hoe je dat kan gaan meten denk ik is als je er een oscilloscoop op gaat hangen , maar waar ben je dan mee bezig :p voor de rest van je auto , heel erg veel bewondering hoe je het allemaal hebt aangepakt , petje af !!
|
#1283
|
||||
|
||||
Hoi Erik,
Ik heb de zekering er tussen gedaan om overbelasting en kortsluiting op te vangen. Op zich toch niks mis mee ? Quote:
Deze heb ik al hier gevonden en bestelt leuke site trouwens http://www.rdae.nl/montagemateriaal...en-c-49_80.html
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1284
|
||||
|
||||
Quote:
Nee dat gaat idd te ver en als de ontsteking dadelijk goed is gebeurt er ook niks meer met de zekering. Gaat alleen fout als ik de ontsteking te ver verdraai
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1285
|
||||
|
||||
hoi peter
als je nou eens goed pompt met remmen. en je gooit achter de nippel open en laat effe lope dan is je lucht wel weg lijkt mij . |
#1286
|
||||
|
||||
Denk ook idd dat het ergens achter zit had ook wel eens gehoord van je klauwen er af en om draaien zo dat daar de eventuele lucht weg kan ????
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1287
|
||||
|
||||
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1288
|
||||
|
||||
Ha mooi!
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
|
#1289
|
|||
|
|||
Quote:
Tja eerlijk dan doe je even voor de zekerheid (je wilt immers niet dat de zekering klapt tenzij je kortsluiting hebt) 100A aanhouden keer 4 of 5 Dat is dus 400-500 Ampère afzekeren en niet 250A Verder moet het met zon ding wel te meten zijn als je een goede hebt http://www.toolstation.nl/shop/Hand...10/sd170/p61650 Origineel is dit niet afgezekerd omdat het maar een kort kabeltje is met weinig risico en alles zit onder de motorkap en niet in de auto |
#1290
|
||||
|
||||
Jelle ik heb zo'n zelfde als jouw gehaald met vervroeging
Spulletjes voor de kabelboom zijn ook binnen En de raammechanismes voor me meisjes Cabrio
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1291
|
||||
|
||||
Netjes hoor, beetje bij beetje schiet je wer op, goed dat je de stationair kabel gevonden hebt.
Gunson lamp is een leuk speelgoedje, voor dat geld doet ie gewoon wat ie moet doen, METEN en flitsen.
__________________
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. |
#1292
|
||||
|
||||
Laatste nieuwe rubber om het linker klapraam gelegd nieuw lager er op.
En morgen hem er maar weer eens letterlijk in klappen laatste keer hield ik er een beurse handpalm aan over. En dan beide scharniertjes nog op het glas lijmen gaat hem niet worden ben ik bang met deze temperaturen. Vanmiddag ook wat sterkere slang klemmen gehaald Hopelijk wat meer geluk met het ontluchten loop alles nog een keer na klauwen achter er af en dan maar eens ontluchten wie weet Stationair bout is nog niet binnen verwacht hem Maandag pas
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1293
|
||||
|
||||
Wat een kut dag had ik vandaag kan geen Golf1 meer zien ...voor vandaag.
Begon uiteraard met het vergeten van me geheugen kaartje van me fototoestel, eerst de brandstofdruk regelaar er tussen gezet. Dit lijkt zo ver goed te werken stationair op 1000 toeren afgesteld timer light er op netjes naar de 14GR gedraaid. Lijkt nu beter te lopen alleen met flink gassen verslikt hij zich nog wel vet maar goed staat nog niet synchroon en misschien zijn de sproeiers ook nog niet goed. Jammer genoeg sprong de fan aan in het filmpje stond al een tijdje te draaien. Dan aan het linker raam begonnen sierlijst er op so fa so good. Klapraam er in en dan weer rustig tobben met een halve knijper om het rubber er netjes in te drukken. Weer wat klapjes met de handpalm en een handdoekje raampje gaat steeds verder in de onderste hoek. Op een gegeven moment moest hij nog een mm of 10 de onderhoek in zie ik in eens dat het rubber gescheurd is ............. Heb me er van kunnen weer houden om het raampje niet in bonken te slaan maar was er wel gelijk klaar mee.
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1294
|
||||
|
||||
Balen man. Dan kun je idd beter even alles aan de kant leggen en op een later moment verder gaan.
Is het niet te lijmen met speciale lijm?
__________________
Mijn wagenpark Golf 1 cabrio 1985 AKR 2.0L 115+Pk |
#1295
|
||||
|
||||
Klinkt zalig die carbu's
Doet me terugdenken aan mijn scooter "tuning" tijd Soms heb je van die dagen. Dat gaat weer even snel over. Komt goed !
__________________
- Golf Mk1 G60 project |
#1296
|
||||
|
||||
Loopt zo al best netjes hoor
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#1297
|
||||
|
||||
Probleem met het rubber is al weer opgelost was er zo ziek van dat me meisje zelfs dacht dat ik er helemaal mee zou stoppen
Nieuw klapraam rubber is al weer onderweg kon niet anders 2 dichte hoekraampjes met rubbers waren waarschijnlijk nog duurder Zie de zwarte vlek rechts boven op de muur die is van me uitlaat Had de rm's ook mee genomen om te kijken hoe het valt
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |
#1298
|
|||
|
|||
netjes hoor klinkt leuk die carbs!!!
__________________
toerental versterkers, Voor bij 20vt, tdi, in mk 1 mk2 info pb. Immo off voor de digi 3.8 en me7 Digi. Edc15 Edc16 me7.xx med 9.1 KABELBOOM OP MAAT vag only. |
#1299
|
||||
|
||||
Mooi zo, zit echt schot in de zaak. Je weet wat er gezegd wordt over de laatste loodjes
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#1300
|
||||
|
||||
Quote:
Wou dat stukje eigenlijk over slaan nee normaal ben ik best rustig maar gisteren had ik planning gemaakt wat er allemaal gedaan moest worden. En dit is zeg maar even niet door volledig gehaald Maar goed de vrije dagen komen er weer aan en dan kunnen we er weer tegen aan. En het aller eerste wat ik ga doen is opruimen het is zo'n bende in de box niet normaal meer. Flikker de MK1 even op de zomer welen van me meisje kan hij naar buiten gerold worden. En dan kan alles van de vloer moet even een werk bankje maken achter in en ik denk dat ik de auto nu met de neus voor uit in de garage zet.Is wat beter voor me gezondheid als hij een tijdje staat te draaien ,en het is wat meer uit de wind mocht het dadelijk koud worden
__________________
Quote:
Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs |