#21
|
||||
|
||||
LM6V
toch? Last edited by ATi : 04-12-2013 at 11:12. |
#22
|
||||
|
||||
|
#23
|
||||
|
||||
|
#24
|
||||
|
||||
Quote:
Ik weet dat de kleur ook bij porsche gebruikt is, maar ik heb geen enkele catalogus kunnen vinden waar deze kleur een optie is namelijk. Ook doppelwobber geeft deze kleur niet aan.. Bij porsche is het op de 928, 944 en de 911 geleverd (allemaal uit de 80er jaren) Vraag mij eigenlijk af hoeveel vr6jes er rondrijden in deze kleur
__________________
Bmw e61 530d touring |
#25
|
||||
|
||||
Niet veel in deze kleur!
Je weet waarschijnlijk net zoveel als ik... wat de dealer mij kon vertellen was dat deze bouwjaren alleen van 95 t/m 96 zijn geleverd! met de opties zoals: Clima, Schuifkanteldak, Hoofdsteunen achter, volleer en de kleur LM6V (mosgroen) in Nederland zijn deze geleverd om de verkoop + deze opties te stimuleren... ook gezien de vreemde kleur en de vele opties... zoals je weet waren de Nederlanders wat terughoudend kwa opties en geld... de Duitsers niet |
#26
|
||||
|
||||
is een dis ontstekking makkelijk om te bouwen naar rotor ontsteking?
|
#27
|
||||
|
||||
Quote:
Ja stelt niks voor (voor mij dan) |
#28
|
||||
|
||||
Ik zal wel even een lijstje zo neer zetten wat te doen... (zo ongeveer)
|
#29
|
||||
|
||||
Je hebt alleen nodig (alleen motorombouw dan!!!)
Bovenste Distributiekap (rotor) Mee-nemer rotor ontsteking Zie foto's en dat is het verschil! zo even snel gezegd... je kan de DIS sensorring laten zitten! deze zit niet in de weg... als je andersom zou ombouwen moet je dus de Mee-nemer van de ROTOR wel verwijderen!!! anders zou deze de DIS Distributiekap verpulveren Last edited by ATi : 29-11-2013 at 20:35. |
#30
|
||||
|
||||
ooh oke dat is wel te doen gelukkig
|
#31
|
||||
|
||||
Kabelboompje en ecu is ook nog verschillend van rotor vs dis
|
#32
|
||||
|
||||
Quote:
Ja! dat klopt als een VR6 |
#33
|
||||
|
||||
Heb nu een rotor vr6 weet voor een leuk prijsje een dis vr6 liggen
kan hier nog wel langer blijven zoeken en onderdelen proberen maar denk dat dit goedkoper is De motor gaat ook niet weg blijft wel als eventueel revisie project |
#34
|
||||
|
||||
Motor zit nu gemonteerd en loopt prima
alleen als ik boven de 2500 toeren kom gaat het olie lampje branden en piepen waar kan dat aan liggen? |
#35
|
||||
|
||||
olie druk te laag, mischien olie druk sensor kapot of de oliepomp
__________________
I like boost , doesn't matter if it's supercharged or turbocharged. |
#36
|
||||
|
||||
dan ga ik er van uit dat de sensor het doet want heb er een nieuwe oliepomp in zitten.
kan het verder kwaad als ik maar beneden dat toerental blijf? |
#37
|
||||
|
||||
Doe de oliedruk maar meten, als hij echt te laag is loopt dalijk de motor wel kapot.
Heb je ook het asje van de oliepomp vervangen ? Willen ook nog wel eens kapot gaan. Anders de oliedruk sensor op het filterhuis vervangen. |