|
|||
|
|||
Gepantserde passat W8
|
|
||||
|
||||
Erg duidelijke advertentie.. :P
Je zou zeggen dat mensen iets meer moeite doen om zoiets te verkopen
|
||||
|
||||
Quote:
op marktplaats kijk ik tegenwoordig nergens meer van op........
|
||||
|
||||
Tja, wat heb je er aan...
|
|||
|
|||
idd, buitenom dat je hiermee de mensen in Den Haag spekt van hier tot Tokyo.
En dan noem ik dus: a: de wegenbelasting b: benzine wel leuk maar dan niet gepantserd, dat verlicht de pijn nog een beetje.
|
||||
|
||||
Wel humor dat hij in 3 regels tekst maar 3 dingen zegt, maar die 3 dingen dan wel 2 keer.
|
|||
|
|||
Volgens mij heb je ook wel die w8 nodig om dat ding vooruit te trekken :P
|
|
|||
|
|||
http://www.autoblog.nl/de-passat-w8...at-weer-te-koop
deze is uitgevoerd zal makkelijk de gene kunnen zijn die nu weer te koop staat gezien de KM`s en vrij unieke w8 dan met andere wielen
VRIJHEID IS EEN VOLGETANKTE Mk2 GOLF Last edited by gizmo98 : 21-11-2013 at 09:48. |
|
|||
|
|||
Quote:
this een Belg he werken anders dan wij
|
||||
|
||||
Voor dat geld zo'n wagen. En überhaupt een W8 met die kilometerstand...
|
||||
|
||||
Beknopte advertentie en dan nog 3 dezelfde foto's van het interieur
|
|||
|
|||
Quote:
Wellicht omdat hij hem aan de straatstenen niet kwijt raakt,ik denk dat je je eigen kapot schrikt hoeveel wegenbelasting je hiervoor moet betalen |
|
||||
|
||||
Veel van deze ellende gereden voor me werk, Max 100.000 km en dan is het einde met dit soort auto's...
Die w8 heeft het best zwaar in deze setting, vaak wordt er gekozen voor een terrein wagen die een robuustere bouw heeft, en diesel ipv benzine.
|
||||
|
||||
Wat zou zoiets nu wegen vraag ik me af.
|
|||
|
|||
Dit is niet de ex. Passat van Holleeder ik had de man gemaild en hij belde mij terug (hak ook niet verwacht).
Hij heeft de auto van de overheid gekocht en is dus ook geleverd in België, Ik vroeg hem wat het gewicht was maar dat wist hij niet te vertellen gek genoeg. Je weet toch wel wat je auto weegt? Ik heb iig. geen interesse meer met zulk vaag gedoe vertrouw ik het niet meer. |
|
|||
|
|||
Dacht dat deze op Rooswijk veilingen te koop stond tijdje geleden.
|
|||
|
|||
W8
Of je bent geinteresseerd, of niet.
Lijkt me beter dan er als een stel theewijven over de inhoud van de advertentie te soebatten. bel die vent gewoon op? Maar da s mijn mening. Tschuss. |
|
||||
|
||||
Quote:
in nederland wordt wegenbelasting zeker berekend op basis van gewicht en brandstof he ? In belgie is dit niet het geval en 75% van de mensen zal daardoor ook niet weten wat hun auto weegt hier |