|
|||
|
|||
golf fire&ice 5deurs 1.8 16v kr met r1 carbs
beste medeforummers
ik ben bezig met een projectje een golf mk2 fire&ice edition 1.8 90pk om te bouwen naar 1.8 16v met yamaha r1 carburateurs blok is een kr en ligt volledig uit elkaar blok is gestraald in me eigenbouw straalkast die werkt zeer goed ben ik achter gekomen [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] carbs er ff aan gehangen voor de look volgends mij ziet het er wel cool uit matzwart met goud |
|
||||
|
||||
Nice !!
Meer info/foto's over de auto ?
|
||||
|
||||
Ziet er zeker goed uit!
Ik was ook ooit van plan op een straalkast te maken, maar ik had het idee dat er teveel stof omhoog zou komen waardoor ik te weinig zou zien. Ligt mss ook aan 't straalzand bij nader inzien. Of heb je ook een zelf gemaakte afzuiging? |
|
|||
|
|||
nee zit geen ventilatie in
wel een tl armatuur en bovenkant verder dicht werkt prima alleen zoek ik nog een iets zwaardere compressor mijne trekt het eigenlijk net niet fotos van de fire&ice en ja me dochter van 1.5 jaar helpt graag mee Last edited by manusg40 : 20-11-2013 at 17:07. |
|
||||
|
||||
mooi project en zal wel mooi geluid opleveren
en altijd leuk als de kinderen mee kunnen Greetz DC |
|
|||
|
|||
Ik mag hopen dat je met organisch materiaal of droogijs hebt gestraald.
|
|
||||
|
||||
Wat heb je allemaal afgeplakt op het blok voor de straalkast?
|
|||
|
|||
Dub-detail... Met straalgrit en had je een pm gestuurd ivm een spruitstuk
Tjaap... Weinig afgeplakt wel plank op bovenkant En na het stralen heeeeeeel goed gereinigd van binnen en buiten |
|
||||
|
||||
Leuk!
Ik hoor wel van je wanneer je blok morgen komt halen!