![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ziet er al goed uit.
|
||||
|
||||
![]() gezien het feit dat ik krap in de tijd zit, laat ik de laswerkzaamheden uitvoeren door de beste lasser die ik ken.
![]() Ronald "DE Plaatwerker" Veldhuis ![]() Gelukkig staat ie niet alleen :mrgreen: ![]() Binnenkort weer meer!
|
||||
|
||||
![]() De lasser is klaar
Van ![]() Tijdens ![]() ![]() ![]() ![]() Finished ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er al een stuk beter uit zo
![]() |
|
||||
|
||||
![]() leuk werkplaatsje bij de heer ronald! Laswerken zien er weer goed uit
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Bedankt, inderdaad Ronald heeft het goed voor elkaar! Fijne gozer!
Nog ff dit They stole my Fuchs :o ![]() ![]() What's next!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ha,stole |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Vrijdag meer
![]()
|
||||
|
||||
![]() dan ben ik eens benieuwd. ziet er al leuk uit
![]()
|
||||
|
||||
![]() From
![]() ![]() ![]() Vrijdag komt vroeg deze week, weer perfect geregeld met de straler/coater! ![]() Banden komen volgende week binnen!
'55 Oval *Sold* '70 T2a *Sold* '57 Swedish Black Patina Last edited by Robstar : 20-02-2013 at 19:42. |
|
||||
|
||||
![]() i like!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Hey Rob,
Ziet er netjes uit, weer eens wat anders dan de Fuchsen die iedereen al heeft......
|
||||
|
||||
![]() Bedankt,
binnenkort maar eens ff kijken of hij weer mooi rood kan worden
|
||||
|
||||
![]() Even het stof hieraf...
Inmiddels vader geworden, waardoor de bus even op een laag pitje stond. Vanmiddag eens even wat gedaan; Wieldopklemmen gekocht, deze waren voor het stralen en coaten verwijderd, gemonteerd incl lekkere oude zwarte doppen. Hele vooruitgang, vind ik... Zonder, ![]() Met, ![]() Totaalplaatje, ![]() Dakrekje gescoord, alleen nog even steuntjes lassen om deze aan te laten sluiten op het dak, ![]() Overriders eraf aan de voorkant (te koop) ![]() ![]() Blijft heerlijk zo'n dubbele schuifdeur ![]() En een plaatje om het af te leren... ![]() Dat was het voor vandaag weer.. Keep you posted :mrgreen:
|
||||
|
||||
![]() Vandaag toch, ondanks dat hij te koop staat, even verder gegaan met het interieur.
Vloertje achterin alvast op maat gemaakt, hier komt nog een houten plaat onder. ![]() Begin gemaakt met het hemeltje, ![]() welke isolatie kan ik hier het beste voor gebruiken? Ga voor een dubbele schuifdeur eens een middenbank vinden.... Onmogelijk :shock: , dus dan zelf maar iets maken. 2/3 voorbank ombouwen Eerst even passen waar hij moet komen te staan, ![]() ![]() Iets te hoog, dus nog meer aanpassen. ![]() Mooie hoogte zo, eindresultaat volgt zeer binnenkort!
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jammer. Een bekende?
|
|