|
|||
|
|||
Golf 3 '98 grijs kenteken 1.9 TDi 81Kw
Deze heerlijke grijs kenteken variant gaat weg.
Ik ben op zoek naar een grote gezinsstation. Deze goed onderhouden variant heeft de volgende opties/gegevens Cruise control stuurbekrachtiging el. verw en bedienbare spiegels Goedwerkende airco Trekhaak GTi stoelen ivm comfor. Evt parrot 9200 over te nemen. 1.9 TDi 81Kw AFN (ongechipt) 368.000 (nog rijdend) APK nieuw erop sinds vorige week met een grote beurt en een nieuwe midden en einddemper. Vorig jaar kleine beurt en distributie en waterpomp gedaan bij 350.00 Vorig jaar draagarmen en remblokken vervangen Technisch is deze 100% Ik ben de 2de eigenaar. De auto heeft aan de buitenkant wat gebruikerssporen. Aan de binnenkant is hij zeer netjes op een slijtageplek van de bestuurderstoel na. Voorlopig heb je kwa onderhoud nergens geen omkijken na, Schrik niet van de kilometerstand. Hij is met goed onderhoud nog lang niet op zijn eind. Eventueel heb ik ook nog Porsche 928 wintervelgen te koop met adapters met zomer banden. Prijs is €1450,- De auto staat in Rotterdam. Keuren kijken testen geen probleem bij een serieuze reactie. Mailen, PB-en, Whatsappen kan allemaal neoninside gmail.com 06-28461214 http://m.autoscout24.nl/details?veh...r=search_result Voor fotos
1600 Notch "71 Ragtop.. Sleeping Audi A4 B6 avant 1.8 20vt Last edited by neoninside : 13-11-2013 at 10:16. |