|
|||
|
|||
Ok turbojo2 normaal kom ik zaterdag ik laat je nog iets weten.
Kun je uw gegevens eens doorsturen Adres en eventueel telefoon nummer. En skinnmeiser, met VEEL GEDULD :p eerst de waslaag die aanwezig was afgekuist. Dan gezandstraald en dan idd met slijptol met stalen haren. Is de enige manier om proper te kunnen werken. Vandaag is rest van wagen gespoten geweest. Foto's volgen nog. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mooooi!
|
||||
|
||||
das pas spuitwerk!!
|
|
|||
|
|||
Mooi werk
|
|
|||
|
|||
Dit is nou echt tof om te zien, grondig te werk gaan en de puntjes op de i zetten ook naar originaliteit toe . Wat die motorruimte betreft waarom ga je er na het stralen nog over met de slijptool? Ik heb zelf de bodem van mijn golf gezandstraalt en direct daarna epoxy opgezet.
|
|
||||
|
||||
netjes hoor
|
|
|||
|
|||
mooi!
|
|
||||
|
||||
Dat ziet er goed uit, zeer grondige aanpak.
Wil je die van mij ook even doen, een rode. Staat al lang stil, heb hem nog met guldens betaald
|
|||
|
|||
Met slijtool staat het nog fijner en zoals je ziet zijn alle beugels er ook afgeboord geweest en opnieuw gepuntlast geweest na epoxy behandeling. Anders kun je de hoekjes achter alle beugels nooit mooi afwerken.
Spijky wil hem wel overkopen hoor . Ik doe het voor mezelf niet de bedoeling de wagen ooit te verkopen want de uren die er in steken zijn onbetaalbaar mocht je ze moeten rekenen bij verkoop. Doe het gewoon uit hobby en interesse in mk1 modellen. |
|
|||
|
|||
Hallo als eerste ziet er goed uit maar gezien je het origineel wild hebben klopt volgens mij je interieur niet dit is zo te zien petrol oftewel groen dit moet volgen mij rood zijn in een witte 81 gti.
mvg JVH |
|
|||
|
|||
Normaal klopt interieur kleur wel hoor.
|
|
||||
|
||||
ziet er zeer goed uit zeg!
Lijkt op de mijne toen die bij de spuiter stond! kleur toevallig Alpinweiss L90E? |
|
|||
|
|||
Ja L90E origineel kleur terug.
Zoek ook nog originele radio. Mocht iemand eentje hebben of weten staan... |
|
||||
|
||||
daar heb ik ook voor gekozen om de originele kleur er weer op te laten spuiten.
Vind dat persoonlijk mooier als een kleur die uit een waaier komt van een ander merk of model. |
|
|||
|
|||
al wat begonnen met monteren eg blokje word onder handen genomen |
|
||||
|
||||
Mooie kleur
Ziet er zeer netjes uit.
|