#1
|
|||
|
|||
aanjager(kachel)
Haalo fooks
Kan mij iemand vertellen of dat de aanjager van een golf cabrio met airco de zelfde kachel cq aanjager heeft als een gewonen golf 1 van 1986. Bij mij gaat de ventilator voor geen milimeter meer vooruit,(blaast niet meer)is het dan wel mogelijk om alleen de ventilator om te bouwen of past dat niet . |
#2
|
||||
|
||||
aanjager zijn anders.
-171.820.021D is met airco. -251.819.015 is zonder airco.
__________________
VW Golf 4 Cabriolet. VW Golf 1 oettinger 8v GTI 1983. |
#3
|
||||
|
||||
de unit van een type met airco is veel groter. Ook zitten er aan de zijkant de aansluiting voor de aircoslangen. Of de fan hetzelfde is durf ik niet te zeggen.
__________________
Golf cabrio mk1 85 Golf cabrio mk1 82 Ducati ss750 01 |
#4
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel een unit liggen. De kachelmotor heeft allen zijn koolborstels naar de maan geholpen, dus die zou je moeten overzetten.
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nog een complete ori. airco kachelunit liggen. PM bij interesse
__________________
|
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Hallo Mark Laat maar eens wat horen. |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
Het hoeft niet zo te zijn dat de koolborstels versleten zijn, heb er pas eentje gehad die een doorgesleten commutator had, de koolborstels zelf waren nog prima... Daar hebben we een ventilatormotor van de radiateur voor gebruikt
__________________
Golf MK1 |
#8
|
||||
|
||||
Bij mij was die ook eens gestopt, na ongeveer een halve bus WD40 op de lager werktte die terug perfect, maar rook het wel een week naar WD40 :p
|
#9
|
||||
|
||||
Klopt, ze blokkeren vaker, vooral als ze lang niet gebruikt zijn. Die ik heb zijn de koolborstels helemaal naar de maan geholpen door een vorige eigenaar met een soldeerbout, niet versleten. Ik heb ze nog nooit versleten gezien eigenlijk.
|