|
||||
|
||||
Bouwjaar gevraagd
Kan iemand aan de hand van deze foto's misschien het bouwjaar van deze Kever bepalen?
|
|
||||
|
||||
zitten er van die hartjes achterlichten in ? zo ja dan is het een 54'er zit ergens tussen de 1954 en 1956 in denk ik!
|
||||
|
||||
Dat weet ik helaas niet, dit zijn de enige foto's die ik er nog van heb... Maar, "begin jaren '50" is sowieso wel correct, denk ik?
|
|
|||
|
|||
Ovaal kever is er vanaf later in 53, dus als jij dat begin jaren 50 vind klopt dat
|
||||
|
||||
Aan de slotvanger te zien is het een late ovaal 1955-1957.
Aangezien er geen sierstrips e.d. opzitten, betreft het een "standaard" model.
|
||||
|
||||
1e foto is het (origineel Nederlandse) kenteken te zien in het raam: 15 januari 1957.
Overigens 10 jaar ouder dan onze Kever, maar op details verschil als dag en nacht... |
|
||||
|
||||
Als je van plan bent die te gaan kopen, hou er dan rekening mee dat het dus een standaard is en je niet hoofdprijs betaald voor z'n model.
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat deze te koop is. En dat kenteken had ik gezien, maar dat hoeft niet per se het kenteken van deze auto te zijn.
|
|
||||
|
||||
op deze pagina staan deze foto's ook en er staat bij kever 1956, maar blijkbaar is dit je eigen pagina?
http://www.nsesoftware.nl/erikbaas/...um=%5COldtimers |
|
||||
|
||||
Klopt, en dat jaartal staat er al sinds ik de pagina samenstelde: gegokt...
|
|
||||
|
||||
ja ik dacht eerst ik heb het antwoord op je vraag gevonden maar toen zag ik pas dat het jouw pagina was
|