|
||||
|
||||
Quote:
ja hoor marsrood LA3A ( het heeft wat een verkeerd beeld door de flits , of donker foto )
|
||||
|
||||
de antisteenslagkapjes ook maar terug geplaatst ( ben niet zo tevreden over de pasvorm , maar soit )
[IMG] [/IMG] de spiegeltjes de kabelboom onder handen nemen en toen kwam ik dit tegen ( zelf de kabelboom een jaar of 2 terug gedemonteerd en getekend ) kapot lachen
|
|||
|
|||
gave bak en super kleur! Keep up the good work
|
|
||||
|
||||
gisteren nog wat spulletjes gaan halen bij mecatechnic ( frankrijk )
nieuwe raamsnor ( is een testsnor ) nieuwe radiator voor de verwarming nieuwe ventilatormotor voor de verwarming afdekkapje voor antenne , en dichting kofferslot ( Deze is wel verkeerd veel te klein ) nieuwe klep voor de verwarming nieuwe isolatiematten raamsnor eens getest ( ziet er goed uit )
|
||||
|
||||
geen praatjes maar wel plaatjes
nr plaat houder terug gemonteerd tapijten eens getest ( en ze passen ) motor zit ook terug op zijn plaats , kabelboom ook terug gestoken kabelboompje
|
||||
|
||||
weer een update .
vandaag isolatie terug geplaatst op A-B-C stijlen en dakplaat . glazen kanteldak ook terug geplaatst en gestart met het monteren van het dakhemel ( wat een rotwerk zeg ...) foto's : A stijl isolatie dakisolatie B stijl + C stijl Dakhemel terug plaatsen ( gelukkig had ik genoeg lijmklemmetjes ) glazenkantel dak terug plaatsen ( hulp gekregen van mijn vader ) dit was hem weer morgen en overmorgen nog wat verder doen later
|
|||
|
|||
Lekker bezig hoor
|
||||
|
||||
Mooie updates
|
||||
|
||||
@VwGolfMK2VW : thx
@ Style : we doen ons best ... ik weet ook al wat mijn project geen lap kan leggen aan sommige projecten hier en ook dat 90% van de volksforum members geen scirocco liefhebbers zijn maar ik ben het wel en we gaan door tot dat hij klaar is want zoals ik het eind resultaat in mijn hoofd heb zal het vet worden
|
||||
|
||||
Zou me daar niet zo druk om maken ik zie ook projecten waar een motor in gaat die net zo duur zijn als mijn complete MK1.
Baas boven baas heb je altijd Belangrijkste is dat je veel er plezier aan heb en je doet het toch netjes in mijn ogen. En een mooie Scirocco 2 mag er best wezen en de 1 heb je ook staan. Wat het allemaal samen toch interessant maakt
|
||||
|
||||
Quote:
Idd ik heb een 1 en 2x 2 graag nog een 3 maar mijn budget laat dit niet meer toe :P ( wat zijn die dingen duur :P)
|
||||
|
||||
deel 2 van het monteren van het dakhemel ( en wat voor een deel 2 ... veel problemen gehad en veel gevloekt maar beter dan dit krijg ik het jammer genoeg niet ) helemaal niet tevreden met het resultaat maar er valt niks meer aan te doen of het moet terug een nieuw dakhemel worden .
tapijten ook terug geplaatst
|
||||
|
||||
nog een kleine update ...
nieuwe radiator gekocht na lang zoeken want bljikbaar waren deze nergens meer op voorraad . Dashboard terug geplaatst maar het belangrijkste is dit ... Na heel langs te hebben gemaild met de mannen van passion scirocco club van frankrijk (vooral rodolophe woog ) heb ik eindelijke gekregen waar ik al een heel eind naar op zoek was ... GTS B stijl stikkers GTS stikkers voor over de zijkant van de auto in de laatste mail van rodolphe woog zei hij dat hij een cadeautje had meegestuurd ... Benieuwd ( 3 scirocco tijdschriften en een sleutelhanger ) natuurlijk zo blij als een klein kind met de leuke spullen en de cadeautjes
Now Scirocco 1 SL ( '81) Scirocco 2 GTS ('82) Corrado G60 ( '91) T5 ('09) Sold Caddy 1 ('83) Golf 6 1.6 Tdi ( '10) Scirocco 1 GT ('80) Last edited by Scirocco_1600 : 30-10-2013 at 20:44. |
|
||||
|
||||
Goed bezig, dit word weer een mooie scirocco
|
||||
|
||||
Quote:
dank u , we doen ons best ... perfect zal hem jammer genoeg niet worden , maar we proberen zo dicht mogelijk te streven naar de perfectie
|
|||
|
|||
ziet er een mooi scirocco uit echt knap en chapeau daje alles zelf doet/kunt !!
die dakhemel is altijd wel moeilijk, daarom dat ik in mijn polo de originele erin heb laten hangen ik ga die proberen poetsen terwijl hij in de wagen zit
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
|||
|
|||
Heb r geen ervaring mee maar wat ik r zo van zie en lees lijkt plaatsen dakhemel me zo ongeveer het meest klote-werk wat er is bij een restauratie. Zeker als t eindresultaat dan niet aan je gespannen verwachtingen kan voldoen... Frusty lijkt me dat!
|
|
|||
|
|||
echt een gave scirocco, wou dat ik er zo een had
|
||||
|
||||
Quote:
de reden waarom ik een nieuw dakhemel gekocht heb is omdat de kanten waar hij aan de kas geplakt was afgebroken waren ( door ouderdom ... dus kon ik deze nooit meer terug plaatsen )
|
||||
|
||||
Quote:
dit is inderdaad een van de grootste kl*te werken die er zijn ... het is erg frustrerend wanneer je het resultaat niet haalt wat je echt wilde