|
||||
|
||||
Het Winterhokken topic! Wie rijd in wat.
Cabrio is gestalt dus ff bezig geweest met het winterhok zo maken naar mijn smaak :mrgreen:
Van dit Naar dit, maar is toch niet mijn ding En dit gaat m worden nu, 16'' Opel stalen velgen met 16'' Audi wieldoppen, en 165-40-16 nanklappang bandjes. Word fijn glijden in de sneeuw :mrgreen: |
|
|||
|
|||
Ik pak de fiets!
|
|||
|
|||
Ik kan bijna zeggen dat het gewoon op velgen lijken die laatste foto
Wat ik gebruik voor de winter is gewoon de 14'' stalen velgen van een Golf II gti, met all weather banden gewoon |
|
||||
|
||||
deze winter en daarna een auto vd baas .. peugeot .. :O
|
|
|||
|
|||
Quote:
+1
|
|||
|
|||
Mijn winterhok (en momenteel daily):
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
Cool
Ik kom ook niet verder dan dezelfde auto,met andere wielen.
|
||||
|
||||
Peugeot 106 1.1
|
|
||||
|
||||
Hier ook zelfde auto met andere wielen.
|
||||
|
||||
gewoon de caddy met 14 inch staaltjes met winterbanden
|
|
|||
|
|||
golf 4 met 101 pk.
volgend jaar weer in de verkoop en dan weer naar een golf 2!
|
||||
|
||||
De gti op winterslofjes
|
||||
|
||||
Ik rijd in de winter helemaal geen auto (of die van m'n ouders). De mijne staat mooi geschorst veilig in de garage
|
||||
|
||||
Auto van de zaak (:
|
||||
|
||||
Gewoon met de Leon TDI topsport, tenminste, als ik hem niet verkoop
|
||||
|
||||
paar foto's uit de oude doos..
zolang ik nog geen nieuwe bandjes heb voor het stal zal het nog even op de sebrings zijn maar in princiepe gaan we gewoon zo de winter weer door
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |