|
|||
|
|||
Koppelingprobleempje Golf 4 TDI
Hoi, zoals jullie weten heb ik golf 4tdi met 200 pk
Ik heb een versterkte sachs koppeling nu de probleem is dat mijn koppeling soms vroeg pakt. Wanneer ik weg wil rijden in versnelling 1, pakt mijn koppeling soms wat vroeger dan normale punt. dus klein beetje stuk naar achter met de pedaal en hij pakt het al. en als je in zijn vrij doet en weer in 1 dan pakt hij weer op normale punt. en heel soms schuift de pedaal niet helemaal terug, dan trap je hem weer in dan staat al mijn versnellingen vast, hij wilt dan niet in 1 . dus ik met mijn voet de pedaal stuk naar achter duwen en hij schiet los en zit hij weer op normale positie dan kan ik hem weer normaal in versnelling 1 zetten. ik vind het raar allemaal. Ik heb er geen last van wanneer ik aan t rijden ben , wegrijden met versnelling 1 op vroegere of latere punt gaat het allebei prima. Sorry voor mijn slechte ABN, ik heb zelf een gehoorbeperking dus daarom niet met de taal opgegroeid |
|
|||
|
|||
Dit klinkt als je koppelingscilinder die tegen het schutbord gemonteerd zit , ik gok dat deze of klemt of inwendig lek is
|
|
|||
|
|||
Quote:
Denk ik ook. Heb er al meerdere vervangen ivm soortgelijke problemen.