|
||||
|
||||
Deze foto is in het donker gemaakt. Daarnaast heb ik alleen foto's op de ambulance toen ik hem ophaalde. Hij staat nu in de garage....
Golf GLS 1978 1.5 op gas.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Check hier de MK I die gisteren in de fotostudio van SNAP-360 was
Klik op de foto voor een interactieve 360 graden spin. Sleep van links naar rechts om te draaien en van boven naar beneden om de deuren open te laten gaan. Click=zoom Laat maar horen wat de reacties zijn !
|
||||
|
||||
Quote:
schitterend mooie GTI ,mijn neef was beroepsmilitair in 80-84..en had (op de velgen na ,waren toen ATS cup's)toen precies dezelfde die was toen helemaal de man met zo'n Golf...kwam die ouwe van me aan met z'n C kadett 1,2s... |
|
|||
|
|||
Quote:
Erg gaaf.
|
|||
|
|||
Quote:
Knap
|
|||
|
|||
Quote:
Dik, die staat in mn favorieten Hoe heten die velgen eigenlijk? |
|
||||
|
||||
Fototje van mijn oude GTI!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
En ff een photoshopje
|
|
|||
|
|||
Mijn Einser
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is mijn auto en mensen laat dit ook met je auto doen.nooit meer moeilijk zoeken naar de juiste foto van je auto om die weer te laten zien aan iemand die dat vraagd aan je.je kan je auto dus in 360 graden laten zien en als je wil ook van binnen. Groeten rob |
|
|||
|
|||
Quote:
Kostenplaatje?
|
|||
|
|||
Zoals ik het heb kost het 150 euro.dus de deuren motorkap en achterklep kun je openen en sluiten
|
|
||||
|
||||
na 3.5j is hij ook voor 90% klaar |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De mijne. Voorheen geweest van Marcel van dit forum. Ben er nog steeds blij mee |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn jetta mk1 uit 83" en mijn neef zijn golf mk1 ook uit 83"
Last edited by Gupperd : 30-10-2013 at 17:39. |