|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! @Rick: Wat een waan-objectief man! Ben echt benieuwd naar je ervaringen, volgens mij echt een bommetje he?
|
||||
|
||||
Zeker weten! En ook kwa gewicht een bommetje! Haha
|
||||
|
||||
Nog een paar mooie gemaakt (al zeg ik het zelf)
131013HS_DUMPD_Chill-Grill_022.jpg by Just Herm, on Flickr Exif: 50mm | f/2.0 | 1/200s | ISO400 | Av | -4/3Ev Camera: Canon 7D Lens: Canon 50mm f/1.4 Filter: geen Software: Lightroom 5 Mac 131013HS_DUMPD_Chill-Grill_036.jpg by Just Herm, on Flickr Exif: 50mm | f/1.8| 1/80s | ISO200 | Av | -4/3Ev Camera: Canon 7D Lens: Canon 50mm f/1.4 Filter: geen Software: Lightroom 5 Mac
|
||||
|
||||
@ Rick:
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk, Het restaurant van mijn neef supermooi op de foto!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
Quote:
Nice! Heb er een hele serie van.eb ik ze ook al gemaild maar nog geen reactie terug helaas.
|
||||
|
||||
Quote:
Vooruit: Mijn Canon EOS 600D kit is te koop. Camera is nog geen jaar oud (16 november 2012, bon aanwezig) Krijgt er een Circulair Polarisatie filter bij van HAMA, een 8GB Sandisk Class 10 SD Kaart, welke goed is voor 1072 JPG foto's, en 293 RAW foto's. En een camera tas waar de camera in past. Doos en alles is aanwezig. Camera heeft 2723 "clicks" en verkeerd in complete nieuwstaat! Dit alles voor een schappelijke €375,-
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 14-10-2013 at 20:40. |
|
||||
|
||||
Quote:
Ok, maar dan nu de hamvraag: Wat komt ervoor in de plaats?
|
||||
|
||||
6D of 5D MkII Nog even kijken.
Maar de 5D MkII heeft focus issues hoor ik her en der.
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 14-10-2013 at 20:37. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dan zou ik zeker voor de 5D mk2 gaan Rick, hebt genoeg om uit te zoeker. Test ze wel goed op dode en hot-pixels voor het geval er veel mee gefilmd is...
|
||||
|
||||
hier een paar van mijn laatste shoot. ben benieuwd wat jullie ervan vinden
tips and tricks zijn van harte welkom. (heb ze even gelinkt van facebook, dus kwaliteit is iets minder, alles is geschoten met een D5000 met 18-55 kitlens) en nog 1 die wat meer bewerkt is.. en deze vond ik ook heel goed gelukt.. wel beetje geholpen met verlagen en de graffiti erin geshopt
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 21-10-2013 at 21:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
wauw echt wauw!!
|
||||
|
||||
@Herm ook echt weer prachtige foto's!!
|
||||
|
||||
Die van jouw mogen er ook wezen DUB
|
|||
|
|||
Thnx Bas! Stoere set van de A3 (mooie auto ook! :eek. Als trick kan ik je meegeven, probeer je altijd bewust te zijn waar het licht vandaan komt. Bij die 2e foto heb je aardig wat moeten shoppen om tot deze foto te komen gok ik.
En fake lens flare kan echt niet
|
||||
|
||||
Quote:
Yep. Als die man er niet stond zou je de horizon ook nog verder schuin kunnen zetten, dat geeft een indruk van power (en dat die paal dan ook scheef staat geeft niet). |
|
||||
|
||||
Quote:
de tweede foto zijn meerdere foto's op diverse belichtingen, camera stond op een statief en heb de diverse delen apart genomen (heb ik dus bewust zo gedaan, weinig geshopt) ja over die flare heb je gelijk! heb ook 1 met en 1 zonder opgeslagen. ik denk dat alleen mensen die nog nooit met fotoshop hebben gewerkt het wel cool vinden, en als je 1 keer ziet hoe zoiets erin geplakt wordt dat je het nooit meer iets vind thnx voor de feedback!
|
||||
|
||||
Een nachtshotje van mij van een paar weken geleden.
Handmatig scherpgesteld op 10X digitaal inzoomen en een zéér lange sluitertijd. Origineel
|
||||
|
||||
Quote:
Die heb ik bewust zo gelaten Heb ik geprobeerd maar dan werd hij erg krap rondom.. Heren, gave foto's! Morgen even rustig doorlopen