|
|||
|
|||
VW Golf II 1.3 Tour 1988 118000 KM
Volkswagen Golf MKII 1.3 (carb) Tour
Kilometerstand: 118.xxx km Bouwjaar: 1988 Transmissie: Handgeschakeld (5 bak) Kleur: Grijs Gewicht: 820 kg Originele Nederlands geleverde Golf met alle boekjes en onderhoudsgeschiedenis erbij. Ik heb de auto in november 2011 voor een groot deel laten overspuiten, dit is zeer netjes gebeurd en de auto staat heel goed in de lak. Ik heb er ook een 5 bak in laten zetten, de auto is hierdoor superzuinig, volle tank van 50L rij ik 700 km mee. Daarnaast ook lekker stil op de snelweg Verder is er kwa onderhoud rond dezelfde tijd heel veel aan gedaan, heb bonnen ter inzage. Olie+kvs is 4000 km geleden vervangen Wat er oa vervangen is: Olie+filter Bougies Bougiekabels Luchtfilter Benzinefilter Remblokken/schoenen Dynamosnaar Distributiesnaar Waterpomp Nieuwe fuseekogels voor Nieuwe wiellager RA Nieuwe voorruit ivm steenslag Nieuwe midden en einddemper, incl sierstuk ala supersprint. Remmerij schoon en gangbaar gemaakt, waar nodig vervangen Nieuwe ruitenwissers rondom Bodem goed in de tectyl gezet Mods: Raceland schroefset, nog goed gangbaar GTI achterlichten, heb de originele er nog bij Achterwisser plat Kanteldakje, lekvrij! Luxe kentekenplaten Delen onder de motorkap gecoat in satijnzwart. Compleet met 4 originele sleutels. Prijs is 2000 op de 15" bbs. Spucknapf stuur en radio zijn al weg. Originele stuur zit er nu in.