|
||||
|
||||
Golf 3 G60 in onderdelen
Vento moterkap 60 euro lampen zijn al verkocht bumperset met sml roosters vento lip knipperlichten 600 euro achterklep 100 euro achterlichten 280 euro verkocht Golf 4 spiegels 200 euro spatborden zonder knipperlichten en omgerold 150 euro deuren met audi greep zonder raammechanisme 200 euro Golf 4 Recaro interieur met golf 3 panelen 800 euro Golf 4 dash met kabelboom, kachel, klok, binnenbalk , stuurstang met golf 4 sleutel (zonder stuur) 650 euro Blaupunkt carmagic hoedenplandragers 120 euro Motor met gereviseerde lader past zo in golf 3 900 euro Hoedenplank 30 euro Voor de liefhebber is de auto nog twee weken in een geheel te koop voor 3500 euro Wielen zijn al verkocht. voor vragen sms of app 0652315969. mail seegersk@hotmail.com Last edited by vwclubparkstad0 : 25-10-2013 at 21:40. |
|
|||
|
|||
gaan de koplampen ook los de verkoop in?
|
||||
|
||||
Quote:
Het liefst in een koop maar bij een goed bod mogen ze ook los weg |
|
||||
|
||||
Heb je ook fotos en specs van de motor?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb er geen bij de hand. je kan me even je mail via pb sturen dan maak ik er voor je het gaat om een golf 2 g60 motor. de lader is 3500 km geleden gerviseerd pulley Alu 68mm Chip Stage 1 Sportluchtfilter intercooler golf 3 diesel |
|
|||
|
|||
als je mij verteld wat je vraagprijs is hoef ik ook niemand per ongeluk te beledigen met een bod
|
||||
|
||||
Omdat er niemand op de auto is afgekomen. Waar ik een goed gevoel bij had gaat de auto nu dan echt uit elkaar.
alles mag weg dus niks is raar om te vragen. Vento koplampen 60 euro maar het liefts het hele front in een koop. en zit een zo goed als nieuwe vr6 uitlaad onder. |
|
||||
|
||||
Up auto is niet opgehaald dus gaat weer gewoon in onderdelen.
ik zal de beginpost aanpassen Last edited by vwclubparkstad0 : 25-10-2013 at 21:38. |