|
||||
|
||||
Wat mijn poedercoater (Polindus in hardinxveld-giessendam) aangeeft is dat het torsie aan kan, veren en dergelijke worden af fabriek ook gepoedercoat. Is wel afhankelijk van soort en laagdikte van de coating.
|
||||
|
||||
Thanks!
|
|
|||
|
|||
Kleine update:
Achteras en draagarmen voor voorzien van de Powerflex rubbers en fuseekogels, helaas vergeten foto's te maken, liggen alweer in de opslag.. Laatst bezig geweest met een ontwerp voor een RVS brandstoftank met een soort van ingebouwd catchtank systeem.. Hier wordt nu naar gekeken en krijg ik snel bericht van wat het gaat kosten.. Vandaag even langs de Autosport Company gereden waar ze me onderhand wel kennen, haha 1 min van m'n werk vandaan.. Paar bochten, separators, RVS lasnippels, verloopjes, brandstoffilter en terugslagklep gehaald.. Hoop dat de tank snel klaar is, dan kan ik eindelijk weer verder aan de 1, heb er weer heel veel zin in! Spulletjes: Pomp en filteropstelling, filter komt rechtstreeks aan de tank.. Ricardo |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit! ik zou het alleen persoonlijk niet zo monteren, naar de pomp toe hoort des10 ivm aanzuighoeveelheid.
plus dat als je het zo monteerd het snel kan scheuren ivm trilling wat ik ook al eens gehad heb |
|
||||
|
||||
Leuk spul
Goed dat je het ziet zitten allemaal, blijven door gaan zo!
|
|||
|
|||
Toch een kleine wijziging..
Besloten op aanwijzing/advies om van de tank naar pomp iets te upgraden. Van D06(8mm inwendig) naar D10(14mm inwendig), groter filter etc.. Als het goed is weet ik morgen meer over de tank. Tot snel |
|
|||
|
|||
Voorbeeld van de tank..
Ricardo Last edited by GolfKaatsheuvel : 18-10-2013 at 04:54. |
|
|||
|
|||
de rvs tank laat ik toch maar maken(kost nogal wat naar mijn zin maar goedkoper kan ik t niet vinden)
Ook staan op m'n lijstje een hydraulische handrem en instelbare remdrukbegrenzer.. Deze week m'n remmerij opgehaald ik m'n opslagcontainer die ik klaar ga maken voor stralen,spuiten en revisie. Zojuist bij de stealer paar onderdelen besteld om het schakelmechanisme om te bouwen Zoals op onderstaande foto: Morgen even langs de autosport company voor wat spulletjes.. Ook ga ik morgen weer verder aan m'n remmerij... Foto's komen morgen! Ben ook iets aan het verzinnen om de stoelen fatsoenlijk te monteren, iemand ideeën?? |
|
||||
|
||||
Damn wat een project!
Heel veel succes! Ik ga het volgen
|
||||
|
||||
mooi hoor! benieuwd naar je vorderingen
hoe wil je de stoelen monteren dan? op een vaste positie of ook nog wel verstelbaar in afstand
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
wat een mooi project. ik volg. :p
succes ermee!!! |
|
|||
|
|||
Thanks! Zoals het er nu uit ziet balkjes erin lassen en een universele slee erop!
Uit t werk langs de autosport company gereden en een remdrukbegrenzer en hoofdstroomschakelaar gehaald.. Maak ik morgen ff een foto'tje van Ricardo |
|
|||
|
|||
Tank kun je toch ook zo van allu laten maken. Mijn maat heeft ook een mooie allu tank in zijn mk1. Timk1 hier op forum.
|
|||
|
|||
Zal nog eens wat onderzoek doen..
Weer een update: De beloofde foto's van de remdrukbegrenzer en hoofdstroomschakelaar.. Vanmorgen vroeg begonnen met de laatste dingen afplakken, en daarna alles gestraald Kleur is ook definitief: Geel Ricardo |
|
||||
|
||||
wat een klauwen vooraan
|
|||
|
|||
6-pots Brembo's van een Touareq V8..
|
|
|||
|
|||
Ik kijk nu al uit naar wsee 2014! waar verblijf je ergens?
Super project!!! |
|
||||
|
||||
Wow super vet
|
|
|||
|
|||
Ik hoop dat is het ga redden, mag hij op de aanhanger mee.. Doe m'n best!
Bij "vrienden" van afgelopen vakantie, kilometertje of 20 van de w'see vandaan.. Spuiten van de klauwen etc gaat iets lastiger als gedacht, maar ziet erna uit dat het toch goed gaat komen! Morgen ga ik weer verder Tevens morgen ook laatste dingen opmeten voor de vulhals van de tank, dan gaat hij gemaakt worden.. Niet meer van RVS maar van ALU. Ricardo |
|
|||
|
|||
Zo vandaag nog wat aluminium lasnippels en stukje aluminium vulpijp met velsrand gekocht bij de autosport company en gelijk verstuurd naar Pim van Dub-Detail, die mijn tank gaat maken.
Vandaag de zuigers in de klauwen terug gezet en weer van wat laagjes verf voorzien. Hier hangen ze rustig te drogen boven de kachel. Ricardo |