|
|||
|
|||
zo te lezen heb ik were ene goede vw meeting gemist...
ach ja.... shit happends.... |
|
||||
|
||||
een goede is een beetje ver gezocht, voor een beetje zondagvermaak was het best goed. Dacht ik een golf 2 te zien op gasrollen... was het alleen een aanzuigbrug met voorin een gasklep van een VR6, beetje jammer was dat.
|
||||
|
||||
Quote:
Het was beregezellig!! Ik dacht dat je met LSD zou gaan, vandaar dat ik er eigenlijk helemaal niet aan gedacht had dat je met ons zou willen gaan :frown: volgende keer beter :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
He Sponzie, Je maakt ons wel allemaal heel nieuwsgierig hoor !!! T'was jammer dat jullie er niet waren. Hadden we een keertje "live" kunnen praten, maar ik heb nog wel een 50 foto's gemaakt zo ongeveer dus die kun je altijd wel ff een keer bekijken als je mijn project eens komt bewonderen !!!! Grtz.................. LRR
|
||||
|
||||
Quote:
whahah Eerst mijn projectje maar ff Maar qua foto's heb ik wel weer wat moois gezien rode einser met ronals oogt heel mooi Ooit komt de dag dat we onder het genot van een pilsje lekker kleppen over onzinnige dingen Kun je Goldfinger, de Silvertwins en de Kikker ook een ontmoeten Last edited by Sponze® : 26-04-2005 at 18:20. |
|
|||
|
|||
Wie weet waar de foto's van afgelopen zondag staan....
http://www.vwgolfcluboverijssel.nl/ zie ik niks! Slecht geregeld!! Wel 10 euro betalen maar geen foto's op de site!! :frown: Zippo |
|
|||
|
|||
Hahahah Maarten je haalt me de woorden uut de bek mien jong!
Staan er volgens mij nog steeds niet op! (2 man in auto is 20 euro!!!) Of kregen we nog ergens voor 15 Euro consumptiebonnen...hehe
|
|||
|
|||
Quote:
maakt niks. zijn nog maar met een paar vw rijders. binnen het team. gaan wel weer naar een andere in het zuiden.. en niet die dure van het hele weekend |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo? Welke foto's?? Ben 4 dagen druk in de weer geweest om te proberen een leuke dag samen met andere liefhebbers te hebben, en dan is er helaas geen tijd over om een beetje relaxed rond te lopen en leuke plaatjes te schieten. Viel me trouwens wel op dat de enkeling die liep te zeuren over de toegangsprijs of alleen maar zakjes wiet bij zich had (daar hebben ze blijkbaar wel geld voor) of met pils rond liepen. Het zal wel aan mij liggen dat ik dit niet meer begrijp .... en het is nog nooit anders geweest, de beste stuurlui staan aan wal. @vwleusden: Ik kom graag een keer sprinten, circuit rijden, etc bij jouw meeting, en dan heb ik echt wel die 10 eurootjes over voor een leuke dag met mooie auto's en leuke mensen (al kunnen ze natuurlijk niet allemaal een auto hebben die net zo mooi is als die van jou).
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
mooie auto om bij te poseren... :p Nog steeds niet klaar, maar nu toch al aardig afgewerkt!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
dat is een hele mooie ja!!! en dat schattige kind moest van mij dr bij staan hehehe
|
|
||||
|
||||
Welke ben jij Clau ? |
|
||||
|
||||
i.i.g niet de middelste of de rechter dame...
De linker zou nog mogelijk kunnen zijn... |
|
||||
|
||||
geen van allen
|
|
||||
|
||||
He das nou jammer
Leuk dat je je weg naar hier eindelijk gevonden hebt ontopic : is dit een BBS set qua uitbouw ? |
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij was de helft van de uitbouw te breed voor de wagen...(Golf II delen misschien?) Of ik ben in de war met een andere... iig de voor-onder-bumper was in mijn ogen te breed/niet 100% passend... Maar kan me niet herinneren dat die er zo goed uitzag kwa lak ook... Deze ziet er zo wel netjes uit eigenlijk! (iets grotere wielen misschien?)
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
Quote:
Welke?
|
||||
|
||||
de golf III van mijn broer, asl je daar op doelt? Die champagne-kleur zeg maar...