|
|||
|
|||
http://www.flickr.com/search/?w=60579597@N06&q=golf
Hier enorm veel foto's van Golfjes en andere modellen en merken van beeldbank van alle jaren ! Veel kijkplezier!
|
||||
|
||||
Leuke link Carpool
Hey René is die 13-XP-VG niet van jou geweest tussen de foto's in de link?
|
||||
|
||||
Quote:
Hier nog meer: * http://www.ipernity.com/group/vwgolf * http://www.ipernity.com/group/golf-rabbit |
|
||||
|
||||
hee das nog eens leuk..
zat een bekend kenreken tussen ..ik zelf heb KG-64-LF gehad ..83er GL turbodiesel.. zat tussen de foto's 1tje met iets soortgelijks... toch hebben er heel veel Golfs 1 hier gereden welliswaar nooit veel GTI's maar toch |
|
|||
|
|||
Leuk topic!
Loop al een tijd rond met het idee om m'n oude 'echte' foto's in te scannen. Als is t alleen maar voor de back-up van het spul. Zit nog te wachten op een foto-scannertje dat ik heb besteld. Zal daarna eens de zolder op... |
|
||||
|
||||
Quote:
Maak een zo goed mogelijke foto van een foto met je digitale camera
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Meeste foto's zitten in plastic mapjes. Vraag me af of ik die er wel netjes uit ga krijgen.... Daarom scannertje gekocht, om de negatieven erdoor te kunnen jassen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Leuke foto!
|
|||
|
|||
Super foto zou graag willen weten wanneer hij genomen is. De woning er achter is net nieuw opgeleverd denk en gekocht door een van de baby-boomers want die waren in de jaren 70 en 80 op zoek naar en woning.
|
|
|||
|
|||
Nu zou er een audi tdi-lease bak voor de voordeur staan.
|
|
||||
|
||||
De foto komt uit 91, en nu staat er een andere golf 1 (mijne) voor de deur
|
|
|||
|
|||
In 1991 was deze auto al behoorlijk op leeftijd!
|
||||
|
||||
Kreeg nog twee foto's van mijn collega.
Hij kocht in 1980 bij de vw dealer hier in Almelo een 77er GTI. Hij kwam van de eerste eigenaar en was toen nog in perfecte staat. Drie jaar heeft ie in de auto gereden en hem toen weer ingeruild. Super fijne auto volgens hem en liep toch dik 200km per uur na zeggen. De auto is toen naar een jonge jongen gegaan en die heeft hem al zeer snel plat gereden want hij had hem nog op de sloop zien staan. Stel je toch eens voor dat dit exemplaar al die tijd ergens in een garage had gestaan Sorry voor de slechte kwaliteit foto, is een foto van een foto.
|
||||
|
||||
Cool ding en mooi met allemaal foute dingen erop.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
oude van mn pa
|
|
|||
|
|||
Quote:
Juist die foute dingen vind ik zo leuk. Ben niet zo van een auto terugbrengen in de originele staat zoals hij uit de fabriek kwam. Als deze auto 25 jaar in een garage had gestaan en hij zou weer in af-fabriek staat worden gebracht, zou ik dat het omzeep helpen van het karakter vinden. Heb zelf een Gli uit 1980 die al sinds 1984 een Zender bumper/spoilerset heeft. Heb alle facturen, ook van de spoilerset erbij. Zou ik die set er nu afhalen omdat het niet origineel is vind ik dat verkrachting van mijn auto. Het hoord gewoon bij die auto want het zit er al bijna 30 jaar op. Het originele interieur, dashboard en motor hoord wel origineel te blijven vind ik. Maarja wie ben ik he. |
|
||||
|
||||
Mooie foto hoor! blijf het een heerlijk topic vinden dit.