|
|||
|
|||
Quote:
was dat niet gewoon jeffrey?? of bedoel jij een nieuwer model? |
|
|||
|
|||
gistermiddag rond kwart over 12, op de weg van teuge naar apeldoorn (deventerstraat)
dikke rode golf mk5, verlaagd, dikke wielen, uslights!! ik kwam je tegemoet rijden in een lage blauwe golf mk2 |
|
||||
|
||||
Er kwam vandaag (28-9) een rode T1 op de rijksweg tussen Echt en Maasbracht me tegemoet. Rond 11.25 in de richting van Maasbracht.
|
|||
|
|||
Quote:
Dan weet ik wel welke je bedoeld! die ben ik ook een paar keer tegengekomen in de maten! |
|
||||
|
||||
Net op de N211 richting Den Haag een grijze Golf 4 TDi achter me, ging lekker met t verkeer mee (: tot er zo'n lul in z'n M5 volgas in ze stop ging.. zucht
|
||||
|
||||
Rond half 6 in sittard thv cz stond een grijze golf 3 gti geparkeerd, laag en op matzwarte 16 inch verbreed staal.
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen in alle vroegte op de A28 2 fraaie Ibiza's (1 zilverkleurige en een lichtblauwe).
Volgens mij zag ik ze zojuist terug op foto's van de meet in Oss !!
|
||||
|
||||
Gister avond rond 6 uur thv hogeschool zuid een lage golf 3 met verroeste motorkap, kenteken hing scheef en oranje wielen.
|
|
||||
|
||||
Vanmorgen ochtendspits A 28 vlakbij Zuidwolde richting Zwolle M. Klok in de Audi A5, wat een dik apparaat en wat rij je laag zeg.
|
|
||||
|
||||
T is dan geen vw,naar wel vag,
Dikke seat leon op lucht, althans,kan eigenlijk niet anders, bbs lemans eronder, woonboulevard heerlen. Diep Blauwe corrado op witte porsche twist oid, reed parkeerplaats kantonrechter in heerlen op. Erg strak ding En net in simpelveld gino.
Last edited by golfje_295.000 : 02-10-2013 at 19:36. |
|
||||
|
||||
oh enne ? heb jou helemaal niet gezien ?
|
|
||||
|
||||
Stapte net in de Nissan, daar let je ook niet op
Was op de rolduckerweg
|
||||
|
||||
Oh dat heb ik idd niet gezien. Let alleen op een witte caddy haha
|
|
||||
|
||||
Dinsdagavond vanuit zwolle richting apeldoorn
witte golf 2, kon zo snel niet zien wat voor wielen, gele koplampen. Zwaaide nog naar elkaar en reed achter je tot aan heerde waar je afsloeg. Nette auto! |
|
||||
|
||||
Vanmorgen om 7:45 een witte verlaagde golf richting wanssum
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
Ik steek al een maand iedere ochtend mijn hand op naar Tjaap die mij maar niet wilt herkennen in de Golf 3, hehe.
|
|
||||
|
||||
Net rond half 3 in Sittard thv de brandweer kazerne reed er een paar auto`s achter me een lage karmann ghia, donkerblauw met wit, een ster of iets op de deur en achter negatief camber, vet ding
|
|
||||
|
||||
Bijna iedere morgen kom ik een Bora variant (blauw?), laag, dikke wielen en clean uiterlijk tegen op de N9 van den helder naar Alkmaar
En ook een witte mk1 5 deurs, laag met uitlaat die schuin omhoog steekt nabij Alkmaar Ook kwam ik een kort gereden Polo 6n2 tegen in Amstelveen achter op een sleepwagen, zwart, laag en gepolijsten Clio wielen.
|
||||
|
||||
Kom ook geregeld een verlaagde T2 tegen bij mij in de buurt (Uithoorn), heb al 100 keer gezwaaid maar volgend mij zie de bestuurder me niet hahaha