|
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
:p lol :p |
|
||||
|
||||
Quote:
ach ja, doen wat je leuk vind heeft ook wel eens iets. mocht het niks blijken te zijn gaan we weer wat anders doen.
|
||||
|
||||
Off topic
Uw BMI is:22 Uw huidige gewicht is: 62 Kg Uw gezonde gewicht is: 64 Kg Benodigde afname: -2 Kg On topic Ben grafisch ontwerper op een reclamebureau. Ben niet zoveel online, af en toe efffies. Tenzij het niet zo druk is, maar die tijden zijn over, heb het megadruk. |
|
||||
|
||||
Quote:
Tja, dan zal het ook wel zo zijn, dus bobbel was ook strak van te voren... ja is erg genoeg.... flink trainen maar als je zo hard werkt als ik komt het er niet van. Ben na deze week lichtelijk overspannen |
|
||||
|
||||
als ik weg ga naar m'n werk, tik ik m'n vrouw op d'r billen, zodat ze ze heel
hard gaan trillen, en als ik dan terugkom, trillen ze nog, en dat komt niet omdat ze zulke dikke billen heeft, maar omdat ik zo kort werk! :biggrin: |
|
||||
|
||||
Quote:
JAJA...moet je van je vrouw er achter zetten, of NIET!! |
|
||||
|
||||
Quote:
hehe!! |
|
||||
|
||||
Volbreng m'n dagen in de logistiek, heb een kantoorbaantje en een eigen Pc met ADSL verbinding............................. Heb de ene dag wat meer tijd dan de andere, en 's winters is het wat rustiger op het werk. Maar momenteel ff helemaal geen tijd eigenlijk om te Forummen :frown: :frown: :frown: :frown:
Grtz................ LRR
|
||||
|
||||
ik ben garage deuren monteur en monteer ook hier en daar zonwering en scheur de hele dag met het busje van de zaak door nederland.
en zit dus meestal savonds online. |
|
||||
|
||||
apart clubje is het wat hier op het forum zit
|
|
||||
|
||||
Quote:
echte die hard ben ik |
|
|||
|
|||
zit nog op school maar dat is een beetje onregelmatig de laatste tijd... soms een normale dag door-de-weeks en een andere keer midden in de nacht of in het weekend!
Vandaar dus dat ik af en toe overdag wel eens hier ben
|
|||
|
|||
ik ben op stage en heb mijn eigen kantoortje met pc dus heb de hele dag volksforum aanstaan.
|
|
||||
|
||||
Grappig 8 jaar na de laatste post
Denk dat er veel mensen al een (andere) baan hebben |
|
|||
|
|||
Dus!!,,,,allemaal overnieuw!
|
|
||||
|
||||
Quote:
of geen baan meer |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie ineens allerlei namen voorbij komen die ik al heel lang niet meer gezien heb. Word tijd voor een "hoe is het nou met" topic.