|
|||
|
|||
Een goede 1.1 blok [GG] [omg. Groningen]
Hallo,
Ik ben opzoek naar een goede GG 1.1 blok. Mijn huidige 1.1 blok heeft namelijk het begeven. Hij loopt nog wel... maar dat zal binnenkort ook ophouden. Een krukaslager heeft het begeven helaas. Het zou mooi zijn als iemand nog een goede 1.1 blok heeft liggen voor een schappelijk prijsje rond Groningen. Ik woon zelf in Delfzijl. Als ik geen blok vind.. dan kan ik eventueel mijn Golf verkopen. Maar dan krijg ik er waarschijnlijk geen cent meer voor ben ik bang. Moet nog afwegen wat beter is op dit moment. Het zou mooi zijn als iemand kan aangeven als diegene nog een goed lopend GG blok heeft liggen omg. Groningen. M.v.g. Herman. |
|
|||
|
|||
Ik heb er 1 liggen maar deze moet afgebouwd worden , heeft 128.000 kilometer (helaas niet aantoonbaar) heeft gereviseerde cilinderkop (heb ik bon van)
Maar moet weer opgebouwd worden (onderblok en cilinderkop zit nog wel inelkaar omliggende delen moeten weer gemonteerd worden) Ik woon in Friesland