![]() |
|
|||
|
|||
![]() @djvonx: 53,-
Onder tussen de Porsche C2's er weer onder geknupt en klaar gemaakt voor zondag hoogeveen. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Net even een fotootje geschoten met me canon
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Eindelijk eens een duidelijk antwoord ![]() |
|
||||
|
||||
![]() vette polo mooi gedaan (Y)
|
|
|||
|
|||
![]() Lang niets laten horen hier..
Ondertussen een paar kleine updates, zo is me 20vt gechipt. En ben ik weer terug gestapt op de originele lichten voor. hieronder een foto van de heenreis van een weekendje VW Fest. ![]() en 2 van op de camping. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Tijdje niks meer gepost hier, wel een paar kleine veranderingen doorgevoerd zo heb ik de originele carterpan vervangen voor een hybride carterpan. en gelijk een klein stukje lager geschroefd, en heb ik de wintervelgen er weer onder gegooid.
Een paar plaatjes: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ben je der al uit waar je hem laat spuiten?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Denk in Olst of in Ede
|
|
||||
|
||||
![]() Netjes geworden
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Update:
OEM Grill ![]() |
|
||||
|
||||
![]() dat ziet er beter uit!!
|
|
|||
|
|||
![]() Mooie polo vooral zo met origineel front!
leuk voor de stoplichtsprintjes... |
|
|||
|
|||
![]() Misschien een beetje late vraag, maar ik ben van plan een soortgelijk project te starten (alleen dan met een polo 9n) ik wil graag weten of je bij het RDW nog bepaalde papieren moeten hebben voor de keuring? Kun je me vertellen hoe het bij jou ongeveer ging?
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hou er rekening dat je bij een 9n polo een veel strengere keuring krijgt als bij een 6n, is dus totaal niet te vergelijken. Wagens van na 1998 moeten naast de permanente eisen namelijk ook gecontroleerd worden op de toelatingseisen! De controle op toelatingseisen is ook velen malen duurder, wellicht verstandig om dit vooraf te informeren als je budget niet erg groot is. Want het zal zeker in de papieren lopen als ik zo op het net rond kijk naar die prijzen . Je moet natuurlijk wel aan kunnen tonen waar het blok vandaan komt, scheelt vaak als je kenteken van donor of rekening van bedrijf hebt. http://www.rdw.nl/sites/igk/Paginas...n-een-auto.aspx
'11 Skoda Fabia TSI '04 Suzuki SV650 Last edited by Spierings : 02-02-2014 at 10:52. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt voor de uitleg! Dit veranderd de zaak al! |