|
|||
|
|||
Airride probleem
Hallo
Ik heb een probleem met mijn airride De compressor blijft maar pompen (hij stopt niet na een tijdje) de luchtblijft wel in de luchtbalgen zitten Ik weet niet of de compressor ook een aan zuigzijde heeft ? Iemand in de buurt van dedemsvaart die meer ervaring heeft met airride? Mvg Mike |
|
||||
|
||||
Die compressors stopt toch wanneer de tank op druk is?
Misschien een druksensor kapot of een relais dat blijft hangen?
|
||||
|
||||
Haal de kabel eens los van je druksensor. Dan zou de compressor als het goed is moeten stoppen.
|
|||
|
|||
De tank is leeg want de auto wil niet meer omhoog
Heb net een lek gevonden bij mijn tank dat is nu opgelost Maar er komt maar niet genoeg lucht in mijn tank Heb 25minute mijn compressor laten lopen(Zal na mijn idee lang zat zijn) Maar de pomp stopt nog niet en de auto wil ook niet omhoog Teweinig lucht na mijn idee Kan het ook zijn dat de compressor niet genoeg druk kan leveren? Hij wordt ook gloeiend heet de compressor Compressor dus stuk? |
|
||||
|
||||
Haal de aansluiting van de compressor eens van de tank
Laat dan de compressor lopen dan heb je zo door of de compressor nog wel lucht door doet pompen. Doet hij dit wel dan komt je tank misschien wel op druk maar lekt hij van de uitgang van de tank naar 1 van de kleppen. Niet afslaan heeft ook te maken met een relais dat vasthangt of een druksensor die niet meer werkt. Als je de kabel van de sensor afhaalt zou de compressor moeten stoppen en 25min laten lopen is heel erg lang. Mijn compressor een viair 460c loopt 2 min om een tank van 10l van 7 bar tot 11 bar te brengen |
|
|||
|
|||
compressor stuk ga daar maar van uit
mocht je er met spoed 1 nodig hebben heb er nog 1 liggen misschien 10 min gedraaid mag weg voor 100 euro |
|
||||
|
||||
Denk dat je seal/zuiger kapot is van de compr.
Had er ook aardig wat versleten .. |
|
|||
|
|||
compressor is stuk
zit te kijken na een nieuwe alleen wat is het verschil tussen deze 2 Viair 380C Chrome Compressor 200 PSI Viair 480C Chrome Compressor 200 PSI mvg mike |
|
||||
|
||||
waarschijnlijk l/m
|