|
||||
|
||||
Carburateur vraagje
Hallo,
mijn auto (golf 1 1.1) valt vrijwel direct uit als ik 'm start. De flens was krom en deze is nu vervangen maar hij blijft uitvallen. Nu zag iemand toevallig een 'gat' aan de achterkant van de carburateur, en toen hij z'n vinger erop hielt bleef hij wel lopen. Dus lijkt me logisch dat dat 'gat' er niet hoort, maar het lijkt er wel op of er precies een dopje voor is. Weet iemand of dit klopt en waar ik dat dopje dan zou kunnen halen? Gaat volgens mij om een 'solex 31 pict 7'. Groeten Manuel Last edited by Miata : 30-09-2013 at 15:18. |
|
|||
|
|||
Gaat daar niet zo'n vorst stopje in? Dezelfde die ook op groter formaat in het blok zitten..
Weet t niet 100% zeker
|
||||
|
||||
volgens mij idd zo'n vorst stopje. Ik heb dit wel eens vaker gezien, dat daar een gat is gekomen, hadden ze opgelost door het dicht te solderen... Ik denk dat je gewoon ff een andere carb op de kop moet tikken, via mp kost dat niet zoveel.
|
|
||||
|
||||
Hmm ok bedankt.
Ik heb trouwens gehoord dat een 1300cc carburateur en spruitstuk op een 1100cc ook wel goed schijnt te lopen? En dan is die ook nog iets sneller, weet iemand of dit waar is? Want als ik m toch moet vervangen kan dat wel direct met wat sneller die dingen kosten inderdaad toch niet de hele wereld |