|
||||
|
||||
Quote:
Hey een zeer mooi compliment lees ik hier. Ja, ik zoek nu meer de sfeer op en de foto's mogen wat mij betreft zeker wat meer het totale plaatje weergeven. Ik kwam vroeger altijd met 300 fotos thuis met alleen autos van dichtbij, zonder mensen (die moesten uit mijn beeld doorlopen, voordat ik de foto schoot) Nu heb ik er juist mensen in beeld staan voor het plaatje! Voorbeeldje Deze fotos vertellen een verhaaltje... Zo wil ik ze brengen. Ok, niet letterlijk elke foto heeft er mensen bijop maar toch! Ps. Ik fotografeer nog steeds met een heerlijk klein instaptoestel, de D40... En niet met een dikste van het dikste camera die onbetaalbaar is. Het is toch de fotograaf die het plaatje maakt. En de camera is mijn hulpmiddel daarvoor, verder niks!
|
||||
|
||||
Ik vind het ook altijd wel leuk als er wat gebeurt in de foto inderdaad..
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ook 130825HS_VolkStyle_Base_078.jpg by Just Herm, on Flickr
|
||||
|
||||
Een nieuwe dan maar:
https://www.dropbox.com/s/uqt81oktq...Dub2013_272.dng Dit is 'm: Dit heb ik ervan gemaakt: 130728HS_VolksDub2013_272 by Just Herm, on Flickr
|
||||
|
||||
Ik heb het eens geprobeerd
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=erik_jetta]Ik heb het eens geprobeerd
Tof Erik, ook in Lightroom gedaan? Van mij mag hij iets minder warm/geel maar dat is mijn mening
|
||||
|
||||
Hier mijne.. vond dit niet zo'n leuke pic moet ik zeggen, heb 't nooit zo met portrait:
|
||||
|
||||
Quote:
Is inderdaad met lightroom gedaan, was men eerste foto En de ''warmte'' is inderdaad wat te hoog, maar dan komt nog wel goed. Zal niet de laatste keer zijn dat ik zoiets probeer ! |
|
||||
|
||||
Goed bezig Erik!
Ik merkte dat al mijn foto's te warm eruit kwamen. Monitor gaf alles te koud weer en daarom ging ik ze bewerken totdat ik ze er mooi uit vond zien. Na exporteren waren ze allemaal te warm... Pas nadat ik mijn monitor toen gecalibreerd had waren ze goed.
|
||||
|
||||
Quote:
Graag gedaan En inderdaad de fotograaf maakt het totaal plaatje en het verhaaltje in de foto wordt zeker gewaardeerd, bepaalt tenslotte de sfeer. Last edited by DJAGO : 08-09-2013 at 18:37. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Omdat ik een beetje achter loop met de eerder aangeboden RAW's hierbij nog mijn versie van een van Misha's pics:
120729HS_Misha_Strik_VF_LR_001.jpg by Just Herm, on Flickr Zullen we er nog eentje doen??
|
||||
|
||||
Een nieuwe dan maar.
DTM vorige week op Zandvoort: https://www.dropbox.com/s/47v2ti3xc...ndvoort_010.dng Hierbij mijn resultaat:
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
dik hoor Misha!
de achtergrond maak je onscherp in photoshop of lightroom? |
|
||||
|
||||
Ik doe alles in Photoshop, heb nog nooit iets met Lightroom gedaan
|
|||
|
|||
Mag ik hier een verzoekje plaatsen? Zelf KAN ik het wel, maar ik heb geen photoshop meer door een pc crash
Foto is klikbaar voor groter formaat! Ik wil m'n velgen graag in een andere kleur zien. - Mintgroen (RAL6019 of RAL6020) - Geel (RAL1026) - Zilver/grijs (Stock dus) - Zwart Bij voorbaat dank alvast! |
|
||||
|
||||
bij ral6020 en ral6019 kwam ik op donkergroen en legergroen dus zelf maar mintgroen kleurtje bedacht..
|
|
|||
|
|||
Super! Dank je wel!
Die ralcodes heb ik hier vandaan: http://www.ralkleur.nl/ die 6020 had eigenlijk 6021 moeten zijn.. Oeps. Maar de kleur die jij hebt gebruikt is wat ik bedoelde. |
|
||||
|
||||
Nog nieuwe RAWs?