|
||||
|
||||
1977MK1Ty
Hallo,
Ik ben Ty en ben ooit in 1988 begonnen met leren autorijden in een Golf uit 1974. Ik heb toendertijd 7 Golfjes en 2 Scirocco's gehad voor ik overstapte op een ander merk. Nu, 25 jaar later, heb ik weer een MK1 uit 1977 gekocht. Wat ik vroeger zo lelijk vond en meteen veranderde, heeft mijn nieuwe aanwinst allemaal maar het opmerkelijke is, dat ik juist die dingen nu übercool vind: de groene lak, de bruin/oranje stoelen zonder hoofdsteunen, de chromen bumpertjes en de kleine achterlampen en het standaard stuur zijn een voorbeeld. Wel heb ik er meteen een schroefset en 8jx13 ATS Classics onder gezet. Motorisch zit er z.s.m. een 16V naast de originele transmissie. Ja, deze geweldige MK1 is en blijft: "automatic" net als het opschrift achterop... Met vriendelijke groet, Ty. |
|
||||
|
||||
Welkom op volksforum. Heb je ook nog een paar foto's van je Golf I?
|
|
||||
|
||||
Welkom op dit forum
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
Welkom hier
|
|
|||
|
|||
Welkom! ben wel benieuwd naar de foto's
|
||||
|
||||
Welkom .
|
||||
|
||||
Leuk, weer een oud golfje.
En je weet het hè, volksforum = foto's, foto's en nog eens foto's! |
|
||||
|
||||
re:
Quote:
Foto's komen er z.s.m. Je kent het he? Druk, druk, druk en dan ook nog eens kennis opdoen van al die voor mij nieuwe termen hier op t forum, zoals swallowtail, spucknapf en meer van dat.... Heb heel wat gemist merk ik.
|
||||
|
||||
welkom hier
|
|||
|
|||
Welkom!
Kan ik je al tegenkomen op het asfalt? Of rij je er nog niet mee Voor het uploaden/plaatsen van fotos, zie: http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486 |
|
|||
|
|||
ik denk dat je foto's niet openbaar zijn. Ik kan ze ook niet bekijken als ik de link gewoon open.
Ik zal even een poging doen om je te helpen. Dit moet hem zijn Last edited by Spike : 08-09-2013 at 10:36. |
|
|||
|
|||
Tof ding
|
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wel gespiegeld! Leuke wagen! |
|
|||
|
|||
Of engels. Tankdop zit wel aan de reguliere kant. Trekoog ook.
Maarja ruitenwissers weer verkeerd. |
|
||||
|
||||
die is niet gespiegeld.. check de 01 op de golf 4, en mooneyes logo
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dan toch een engelsman?? Anders zijn die wissers en het stuur niet te verklaren...
|
|
||||
|
||||
Ow, tering, ik zie het nu pas, die link onderin....
|
|
||||
|
||||
Die foto is het Engelse tweelingbroertje van de mijne. Optisch precies hetzelfde op het stuur na dus...
Cool kleurtje he?!
|
||||
|
||||
Zeker, wat is het, lofoten groen of cliffgroen??
|