|
|||
|
|||
Golf 2 1.8 GTI Wolfsburg Edition
Hallo,
Na lang twijfelen moet ik toch mijn mooie Golf 2 Wolfsburg Edition uit 1990 verkopen. De reden is dat ik dagelijks met mn Passat rij en de Golf eigenlijk maar stil staat. Helaas heb ik ook geen stallingsruimte meer... De Golf heeft afgelopen winter wel lekker warm binnen gestaan. Dus heeft geen sneeuw en pekel gezien! Na de ''ontschorsing'' 2 maanden geleden heb ik er nog geen 2000 km mee gereden. Vorige maand heeft de Golf een nieuwe APK gekregen en zijn er een aantal dingen gebeurd zoals: - Startmotor vervangen - Dorpel best. kant gelast en behandeld (andere kant is ook al gedaan) - Deurhendel bijrijderskant vervangen - Remslangen vervangen voor - Remleidingen vervangen Onderhoud laatste jaar: - Remmen rondom vervangen door Zimmerman - Koppakking vervangen vorig jaar voor de winter - Dynamo vervangen - Accu vervangen - Complete koelsysteem (slangen, watermondjes en radiateuren) - Distributie vervangen - Waterpomp vervangen - Uitlaat van voor naar achteren - Spaghetti Spruitstuk - Koppeling vervangen - Revisie versnellingsbak Verder is de Golf voorzien van de volgende opties: - Handmatig open dak, dus geen gezeur met storingen of lekkages (fabrieks-af) - Schroefset Koni - Recaro interieur electrisch verstelbaar (werkt naar behoren) - 30cm Dino Stuur - Werkende boord computer - Schrick Nokkenas - Alarm - Gechipt - Smoke koplampen met kruis - Half gecleande achterklep (gaat open vanuit binnen) - Achterbank met hoofsteunen! - Geluidssysteem van MacAudio - Bonrath Enkele ruitenwisser Verbreed staal zit niet bij de verkoop, zelf wielen meenemen of in overleg kunnen we iets anders regelen Km stand 260.000 Originele sleutels zitten erbij + 2 kastjes voor het alarm. Foto's: Foto's van de motorruimte volgen zsm! Vraagprijs: 3000 euro Telefoon: 0639582923 Locatie: Leerdam Met vriendelijke groet, Kevin Last edited by Golfjuh : 08-09-2013 at 12:13. |
|
|||
|
|||
Weekend up!
|
|
|||
|
|||
Verkoop je de verbrede stalen wielen ook los?
Zo ja heb ik interesse |
|
|||
|
|||
Nee die verkoop ik niet los...
|
|
|||
|
|||
uppie!