|
||||
|
||||
Nu in born op de markt een rode golf 1 cabrio op zwarte bbs ra, grill met verstralers en op de linker achterste zijruit wat stickers.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik stond bij een collega bij zijn loods, 2 deuren verder.... :P |
|
||||
|
||||
Zwolle, ring zuid richting centrum: erg gave kubel in legeroutfit en erg laag,
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Die laatste is toch van dutchjettaGT
|
|||
|
|||
Quote:
Deze Jetta kwam ik een week of anderhalf geleden ook tegen. In Den Bosch op de rotonde bij de helftheuvel. Zag er goed uit, stak zijn hand nog op. |
|
||||
|
||||
Gespot in Coo Belgie nabij het circuit Spa Francorchamps.
Nl kenteken |
|
||||
|
||||
Dirk, je vergeet de rest van de VAG's....
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
vanavond bij de optocht in westergeest
een lage general lee golf 2 op moderline's en pantys over de lichten, zeer heftig. was dat ruurd? haha |
|
||||
|
||||
Vandaag een mooie zwarte Golf 2 (waarschijnlijk GTI) gezien, vrij laag met een dik geluid, ging richting Velden op de Nijmeegseweg, ik was de bijrijder van de Witte Golf 2 GTI.
Dacht er nog aan om een duimpje op te steken maar je was ons al snel voorbij :P
|
||||
|
||||
Quote:
Die is van Ruurd en Molle |
|
|||
|
|||
Vanmorgen Neill op de a16 rond half 8 was lekker ruzie aan het maken
|
|
||||
|
||||
Quote:
geniaal ding |
|
|||
|
|||
Deze ook gezien op Texel een week of 3 á 4 geleden
|
||||
|
||||
Zojuist een donker grijze MK5 op 3SDM wielen in Eindhoven op de Kennedylaan bij de BP richting de stad. Dik ding!
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zojuist (5 minuutjes geleden ?) in Kerkrade bij de AH (Hertogenlaan) een hele nette golf mk2 gezien.
Had mijn mk2 er ook maar even mooi naast geparkeerd Heel donker grijs / heel licht zwart van kleur, 5 deurs, chrome raamlijsten rondom, oud type grille met chrome lijntje omheen, dikke lip eronder .. het leek op Votex 5-spaaks wielen, blauwe remklauwen, zwarte kruiskoplampen (niet die tjoener-dingen ) zwarte knippers, leuk verlaagd, echt een tof ding ! Hij/zij was waarschijnlijk met zijn pa/opa naar de AH gereden en heeft pa/opa nog maar even laten zitten aan de bijrijderskant Heb helaas geen foto kunnen maken, gsm was leeg ... Maar ik stond er dus met deze naast (nu ook met dikke lip en zwart-rode achterlichten) Echt grappig om die 2 naast elkaar te zien !
|
||||
|
||||
Quote:
De Rijkspolitie was in ieder geval snel ter plaatsen!
|
||||
|
||||
Bij de mac in hoogeveen een oakgreen ? golf 2 gti op bbs'en rond 5 uur. Ik reed in de zwarte golf 2 g60
|