|
||||
|
||||
ik zie veel details wat mijn scirocco (`74) ook heeft! nice...
al foto`s van de mars rode gti?
|
|||
|
|||
Weet iemand in welke kleuren de GTI van '76 tot '78 leverbaar is geweest? Marsrood en zilver metallic en vanaf '78 ook alpine wit?
|
|
|||
|
|||
ik ben stikjaloers
|
|
|||
|
|||
en in '77 ook viperngrun dacht ik. Uiterst zeldzaam.
Vanaf '78 wit en ook zwart. |
|
||||
|
||||
Quote:
vipergroen is toch wel nooit voor ne golf 1 gti geweest hoor |
|
||||
|
||||
Quote:
oooohhhh jawel, daar vergist u zich manneke, zullen we wedden...? Lees deze thread maar eens door, en kijk daar vooral maar eens goed op dat gedeelte van die folder wat een landgenoot van je daar heeft geplaatst... ;-) Toegegeven, ikzelf heb nooit i.r.l. een GTI gezien in de kleur viperngrün, nog niet eens een foto van 'n GTI in die kleur, maar ze zijn dus wel degelijk af fabriek in die kleur geleverd.
|
||||
|
||||
Quote:
hey sorry, je hebt inderdaad 200% gelijk heeft blijkbaar 1 jaar bestaan op de gti (dacht wel 1977 volgens ander forum) |
|
|||
|
|||
het waren er echter heel erg weinig. Volgens mij geen populaire kleur voor de GTI destijds.
|
|
||||
|
||||
Quote:
zou wel eens graag ne foto zien van ne gti in "viperngrün" heb al zitten te zoeken op het net, maar nergens te vinden enkel de miniatuurversie golf 1 gti, die vind ik wel in die kleur |
|
||||
|
||||
kwam deze 77er gti tegen op het net in Vipergrün
enkel spijtig van de tuningaccessoires: |
|
|||
|
|||
http://www.golf1gti.tk/ staat wel informatie op
|
|
||||
|
||||
Quote:
ik dacht geef maar even een reakie .Maar een 176 chassisnr is hier nooit verkocht in nedeland .Alle originale nedelander Pon golf gti 1976 hebben een 17730 17731 chassisnr zijn dus gewoon model 77.Het kenteken is van 1976 . 17634 chassisnr zijn allen maar in duisland verkocht.En hebben ook de glade motor kap en de deze 3 defrost kachel .Wij hadden de normaale draaiwieltje |
|
|||
|
|||
Ik hier ik nog wat foto's van een echte gti 1976 oliekoeler
het betreft hier een oliekoeler van 11-1976 Het enige wat ik zoek is een foto van het gedeelte van het blok |
|
|||
|
|||
Heeft er eigenlijk iemand een idee van hoeveel ECHTE niet oergti's er nog rondrijden?
|
|
||||
|
||||
Rijden of zijn?? Da's nogal een verschil bij die oude hokken. De mijne is er ook een, maar rijdt voorlopig nog ff niet meer... Qua aantallen blijft dat toch maar schatten, gokken en gissen. Je zult er altijd blijven vinden die achter in een schuurtje staan te wachten op betere tijden.
|
|
||||
|
||||
Quote:
http://www.volksforum.com/forum/sho...ghlight=oer+gti
|
||||
|
||||
Quote:
klopt!...er staat in een oude VW scene een heel verhaal over de restauratie van een duitse 76er..en die eigenaar zegt in dat verhaal dat dat echt 1 van de eerste GTI's is die ooit zijn geproduceert en die is zilvergrijs ,heeft een kachel met schuiven,een gladde motorkap,een 'kever' oliekoeler,de schakelaar voor de achterruitewisser in het dashboard door de jaren heen ben ik er ook wel zeker van dat '76er modeljaar GTI's hier in NL nooit hebben bestaan.. |
|
|||
|
|||
Mooie threath om te lezen! Hoe zit het met die diagnose stekker waar ik hier boven wat over las, wat kun je daar mee uitlezen? Zo'n gti had toch gewoon mechanische injectie en contactpunten?
|
|
||||
|
||||
Yep, ze hebben tot iig 8/80 de gewone contactpuntjes. Ben er niet geheel zeker van of de elektronische ontsteking in 8/80 of 8/82 is gekomen.
Die diagnose stekker meet van alles, precies weet ik het niet. |