|
|||
|
|||
verkocht slotje
Verkocht slotje
Last edited by djjw : 28-08-2013 at 20:13. |
|
||||
|
||||
Foto's?
|
|
|||
|
|||
Quote:
kijk links !! |
|
||||
|
||||
Datum eerste toelating
22-01-1993 Datum aanvang laatste tenaamstelling 23-08-2013 Datum eerste afgifte Nederland 28-10-1998 |
|
|||
|
|||
niemand.. upp
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zie hem niet, rechts ook niet trouwens.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Quote:
Waarom meteen wegdoen? Of hoe kan dit |
|
|||
|
|||
brandstof verbruik iets tehoog dan wat ik in geschad had.
|
|
|||
|
|||
Maar je had alles toch zelf ingebouwd zegt de advertentie?
|
|
|||
|
|||
jha de auto was eerst van een vriend maak ik heb alles gebouwt
|
|
|||
|
|||
Jongens kom op zeg! Die man heeft al z'n pijn in zijn hart
|
|
||||
|
||||
Oude Golf van Emiel64. Blok is ook door hem ingebouwd en gereviseerd. Niet door de verkoper dus.
|
||||
|
||||
Wel toevallig inderdaad dat jij het over de zelfde golf hebt, als waar ik des tijds een complete revisie aan heb gedaan.
De drijfstanglagers zijn niet vernieuwd, dus dat is onzin. En owja, jij bent geen vriend van me, en jij hebt niet gesleuteld aan mijn auto.. Volgende keer geen bekende golf meer kopen he.. of gewoon eerlijk zijn! Lulhannes
|
||||
|
||||
Quote:
+1! |
|
|||
|
|||
Loop je daar toch even tegen de lamp zeg
Succes met de verkoop nog ... |
|
||||
|
||||
Eigenaar stuurde me vorige week nog een pb met de vraag of dat ik nog een vr6 versnellingsbak voor hem had.
De bak blijkt kapot te zijn geweest, en hier hangt inmiddels een andere onder. Ook stuurde hij dat de schroefset lek is, dus even dat jullie het weten. Ik bemoei me er verder niet meer mee.
|
|||
|
|||
Vaag verhaal zeg.
Wees gewoon eerlijk, de wereld kan soms klein zijn. Dacht ook al ergens gelezen te hebben dat deze auto was ingeruild op een Chevrolet oid. Quote:
|
|
||||
|
||||
Leuk geprobeerd geen prijs
|
|
|||
|
|||
Verkocht slotje