|
||||
|
||||
Daniël mk1
Beste medeforumer's/ vw freaks!
Zal me ook even voorstellen wel zo netjes! Ik ben Daniël en kom uit Nijeveen en ben 35 lentes jong. Heb van alles gereden tot nu toe en vindt een golf mk1 Altijd al iets hebben, had al een keer een cabrio in mijn bezit gehad. Op mp zag ik een papyus groene mk1 staan en voor een goede prijs gekocht. Had al grote plannen tot dat ik hier op het forum een originele Nederlandse golf mk1 gti alpin weiss gezien had.(golfjuh) had hem te koop. Dus toen was de keuze voor mij snel gemaakt. Zal binnenkort wat foto's erop proberen te krijgen, Weet toevallig iemand hoe je dat met een iPhone fixt? Tot nu toe heb ik al een paar dingen veranderd/gemaakt: Nieuwe draagarmen Andere versnellingsbak 100mm steekassen G60 remmen van die groene afgehaald en eronder geknald. Plannen? Ja zat maar dat zien jullie wel in een ander topic. Kalm aan Groeten Daniël Last edited by Daniël mk1 : 18-08-2013 at 15:15. |
|
||||
|
||||
welkom, foto's plaats je zo:
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=67486 En dat werkt ook met de iPhone.
|
||||
|
||||
Kijken of het me lukt Ging eerst niet ivm te grote foto's!! |
|
||||
|
||||
Die witte lak blijft super!
|
||||
|
||||
Super, vind de quartet-set ook mooi op deze.
Je moet alleen wel even je motorkap wat beter afstellen in hoogte.
|
||||
|
||||
Yep even het rubberen dopje iets verder uit draaien wel een hele leuke MK1 hoor Welkom !
|
||||
|
||||
Mooi ding!! alleen niet zo fan van de sticker op je dash
Golf MKI '76er Project. MKI '76 swallowtail project ,MKII 1.6TD '90 Daily, '05 CBR600RR Repsol EX MKI'83 GTI, '80 1.5aut, '91 cabbie MKII '84 TD , 85'tdi , 86'td , '86D '86 16v GTI Polo '00 6n2 GTI Mercedes SEC500 '87 Honda Civic '94 |
|
||||
|
||||
Ja heb al lopen draaien,maar dan valt het rubbertje eruit maximaal uitgedraaid dus,
maar mis aan de linkerzijde ook in het midden een motorkap rubber, denk zelf dat het dat is. Quartet-set gaat er waarschijnlijk af originele bumpers en wiellijsten vindt ik ook mooi. Ooit een keer BBS e50 velgen en een 1.8 20v turbo BAM motor. Eerst maar zo met plezier rondrijden en dan goed aanpakken. |
|
|||
|
|||
Heel netjes!
Normaal niet zo'n fan van een Quartet-set, maar op deze oogt hij heel mooi
|
||||
|
||||
wat een dikke kar man, vooral op deze foto:
Clipperset staat deze echt goed, vooral door de combi met zwarte accenten en de rode grillelijst, succes met de mods
|
||||
|
||||
Welkom . Idd een erg dikke golf
|
||||
|
||||
Thanks!
Ben nog aan het twijfelen! Als ik foto's zie met originele bumpers en wiellijsten, Dan moet ik ook wel kwijlen hoor,ach ik zie het wel het loopt ook niet weg! Eerste update zal plekjes bijwerken worden voordat het erger wordt! Mvg, Daniël |
|
|||
|
|||
Dit is nou echt een mooie golf,ik zou die bumpers lekker laten zo.
Dit valt meteen op tussen andere golfjes 1.
|
||||
|
||||
Ik zou hem ook zo laten Berend.
Is goeie ontlasting zo.
|
||||
|
||||
Netjes
Kleurtje doet t m ook wel voor mij. |