|
||||
|
||||
Basjemos
Hallo allen,
ik ben nieuw hier op t forum dus zal me eerst ff voorstellen. Mijn naam is bas en ben sinds kort in het bezit van een Golf Mk1 van 1984. Deze heb ik onlangs gekocht van Daniel MK1, [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Er zit een 1.8 8v met g60 kop en andere nokkenas en verstelbare nokkenaswiel. Beru power ontsteking met hoog voltage bobine dubbele webers 45mm DCOE 150. Digitaal dashboard van vw, rolkooi, achter zo goed als nieuwe schroefset 4punts gordels nieuwe groep A uitlaat van voor tot achter. Versnellingsbak 020 301 103 4bak. Er zit nog wat werk aan maar dat houdt je bezig natuurlijk. Het eerste wat moet gebeuren is de Webers afstellen want lekker lopen doet hij niet iemand tips in het noorden van het land? Vervolgens op zoek naar leren kuipstoelen en velgen, en daarna is de buitenkant van de auto aan de beurt. Last edited by basjemos : 18-08-2013 at 17:04. |
|
||||
|
||||
Welkom Bas,
Op het volksforum! Laat ook foto's en zo zien van je project. Dan kun je mij gelijk uitleggen hoe dat werk met een mobiel! |
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk Daniele mk1 zo doe je dat. De auto overigens in de staat waarin Daniel mk1 destijds deze auto kocht. |
|
||||
|
||||
Hè eerst toestemming vragen als je m'n hoofd hier plaatst!!haha.
Maar eerst zorgen dat hij goed afgesteld wordt! Dat prutsen van ons Uren lang met een schoevendraaier wordt toch niks. En als ik jouw plannen zo hoor dat wordt het ook een bommetje! |