|
||||
|
||||
dedokterd: MKIV V5
hallo ik stel me even voor, ik ben Didier van den Eijnde, 21 jaar en kom uit het altijd rustige Beek en Donk. rij nu mijn 2e volkswagen en ben niet van plan om hier van af te stappen.
mijn eerste: Polo 6n 1.6 8v (verkocht aan mijn broertje) hier heb ik niet veel aan gedaan alleen andere velgen en een K&N75i kitje mijn huidige VW toen ik hem kocht pas nieuwe wielen gekocht de toekomst plannen voor de golf zijn: Milltek cat-back system (heb een afspraak op 8 juni) voor en achterlip mee laten spuiten schroefset (waarschijnlijk Vmaxx- XXTreme) als dit allemaal gebeurt is zal je me hoogstwaarschijnlijk nog wel eens tegenkomen op een meeting! en bij elke update krijgen jullie hier natuurlijk fotos van te zien. groeten Last edited by dedokterd : 15-05-2012 at 21:21. |
|
||||
|
||||
ohja en pas ook mee wezen ringen. op de autobahn 245 op de teller aangetikt alhoewel ik wel een klein beetje twijfel of het niet een heel klein beetje berg af was en natuurlijk de ringsticker geplakt.
|
|
||||
|
||||
Welkom hier,mooie golf
|
|
||||
|
||||
Welkom!
|
||||
|
||||
Welkom, nette Golf !!
Ik zou me trouwens wel bedenken op dat mee laten spuiten van de voor en achterspoiler...
|
||||
|
||||
bedankt allen!
waarom dan? heb er wel al vaak over nagedacht en heb het ook bij andere gezien maar ben wel benieuwd naar je argument |
|
||||
|
||||
aangezien ik al jaren niet meer op het forum ben geweest zal ik eens laten zien hoe mijn auto er nu bij staat!
er is het nodige verandert! en misschien heb je me wel eens op een meeting voorbij zien komen! hier reed ik nog op schroefset (BBS CK zijn tegenwoordig mijn winterwielen) dit is de huidige set-up |
|
|||
|
|||
Dikke 4 !
Grtz |
|
||||
|
||||
dankje man!
|
|
|||
|
|||
Sodeju, mooie 4 man!
|
|
||||
|
||||
Damn dikke velgen! Staat er goed op! Succes met je 4.